Orange wprowadza nowe e-maile z fakturami

Orange Polska wprowadza nowe wzory wiadomości e-mail, w których przesyła klientom faktury elektroniczne oraz inne dokumenty rozliczeniowe typu e-billingi.

km
km
Udostępnij artykuł:
Orange wprowadza nowe e-maile z fakturami

W nowych e-mailach od Orange znajduje się specjalna "strefa bezpieczeństwa", która pozwala przed otwarciem załączników sprawdzić, czy wiadomość rzeczywiście pochodzi od operatora oraz czy podane w niej dane należą do odbiorcy.

„Strefa bezpieczeństwa” zawiera unikatowe dane klienta, dzięki czemu ma on zawsze otrzymać spersonalizowany e-mail. W przypadku usług mobilnych (dotyczy to także usług oferowanych pod marką nju mobile) w strefie tej podany jest indywidualny numer konta klienta, a w przypadku usług stacjonarnych - ostatnie cyfry numeru ewidencyjnego oraz nazwa firmy, bądź imię i nazwisko klienta.

Wzory nowych e-faktur Orange:

Dodatkowe zabezpieczenia mają na celu ochronę klientów Orange Polska przed nasilonymi w ostatnim czasie działaniami cyberprzestępców, rozsyłających wiadomości z fałszywymi fakturami. Otwarcie takiej wiadomości może spowodować utratę wrażliwych danych (w tym haseł do systemów e-bankowości), zawirusowanie komputera, czy też przejęcie kontroli nad komputerem przez cyberprzestępców.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, czy otrzymany e-mail z e-fakturą pochodzi od Orange, operator zaleca pobranie dokumentu bezpośrednio z konta na portalu orange.pl. Dostępne są tam również m.in. informacje o kwocie do zapłaty i szczegółowe rozliczenie zrealizowanych usług.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii