Orlen z kampanią ostrzegającą przed oszustwami w sieci

W związku z pojawiającymi się w sieci fałszywymi ogłoszeniami zachęcającymi do inwestowania w projekty PKN Orlen, koncern uruchomił kampanię informacyjną ostrzegającą przed tego typu oszustwami.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Orlen z kampanią ostrzegającą przed oszustwami w sieci

Kampania w formatach online, prasie i radio potrwa do 19 kwietnia. Komunikację wspierają materiały edukacyjne przygotowane w ramach programu "Orlen w Portfelu", dostępne na stronie orlen.pl/pl/ostrzegamy.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pkn-orlen-wyniki-2021-rok-131-6-mld-zl-przychodow-ze-sprzedazy-i-10-2-mld-zl-zysku-netto ##

Oszustwa na "inwestycje z PKN Orlen"

Na łamach Wirtualnemedia.pl pisaliśmy w ubiegłym tygodniu o oszustach, którzy posługiwali się marką PKN Orlen i wizerunkiem znanego reportera Wojciecha Jagielskiego. W internecie pojawiały się fałszywe reklamy z zachęcającym tekstem: „Wojciech Jagielski poleca. Już zainwestowałem 900 zł, a otrzymałem 14.600 zł. Niezawodne inwestycje z Orlenem”.

Startująca kampania informacyjna płockiego koncernu ma na celu ostrzeżenie przed tego typu praktykami i promowanie wiedzy dotyczącej bezpiecznych form inwestowania.

W przypadku inwestycji w akcje PKN Orlen przez inwestorów indywidualnych, mogą one odbywać się wyłącznie poprzez licencjonowane domy maklerskie oraz banki prowadzące działalności maklerską, których pełną listę można znaleźć na stronie internetowej Komisji Nadzoru Finansowego.

Bezpośrednia komunikacja PKN ORLEN do potencjalnych inwestorów jest prowadzona wyłącznie przez oficjalne strony orlen.pl i orlenwportfelu.pl lub oficjalne profile w mediach społecznościowych (Twitter, Facebook, YouTube). Spółka w komunikacie przestrzega klientów, że nigdy nie telefonuje do klientów z propozycją indywidualnych inwestycji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"