Outbox partnerem BrandMakera

BrandMaker GmBH, europejski lider wśród dostawców systemów do Zarządzania Zasobami Marketingowymi (MRM), i Outbox, wiodąca firma konsultingowa wyspecjalizowana we wspieraniu procesów biznesowych oraz IT związanych z obsługą relacji z klientami (CRM), podpisały strategiczną umowę o współpracy. Outbox został oficjalnym partnerem handlowym firmy BrandMaker na polskim rynku. BrandMaker, łącząc kompetencje z zakresu marketingu i IT, dostarcza oprogramowanie do kompleksowego zarządzania działaniami marketingowymi, pozwalając firmom szybciej i łatwiej osiągać ich strategiczne cele marketingowe. „Zapotrzebowanie na tego typu wsparcie rośnie w szybkim tempie. Wzrasta także świadomość wśród kadry zarządzającej, jak ważne jest efektywne kontrolowanie tej kluczowej dla firmy dziedziny funkcjonowania” – podkreśla Timm Brocks, Managing Director polskiego oddziału BrandMaker. Według raportu Gartnera, do 2017 roku dyrektorzy marketingu będą wydawać więcej pieniędzy na rozwiązania IT niż dyrektorzy działów IT, a trend ten znajdzie odzwierciedlenie także na polskim rynku. „Dlatego tak ważne z naszego punktu widzenia jest pozyskanie partnera z tak ugruntowaną pozycją rynkową jak Outbox. Jesteśmy przekonani, że współpraca dwóch firm, które stawiają na innowacyjne rozwiązania, przyniesie wymierne korzyści klientom” – dodaje Timm Brocks. Outbox jest firmą konsultingową specjalizującą się we wspieraniu procesów biznesowych oraz IT związanych z obsługą relacji z Klientami. „Na bieżąco analizujemy rynek i potrzeby naszych klientów. Widzimy  rosnące zainteresowanie narzędziami typu MRM (Marketing Resource Management), wynikające z potrzeby innowacyjnego i efektywnego zarządzania tak kluczowym dla rozwoju każdej firmy obszarem, jakim jest marketing. Współpraca z europejskim liderem w tym zakresie, jakim jest BrandMaker, pozwoli nam zaoferować kolejną, komplementarną usługę naszym klientom oraz zapewni nam dostęp do światowego know-how. Oprogramowanie BrandMaker stanowi doskonałe uzupełnienie naszego dotychczasowego portfolio” – mówi Jan Michalski, dyrektor departamentu Salesforce.com & Social Media firmy Outbox. BrandMaker - lider na rynku europejskim wśród dostawców rozwiązań do Zarządzania Zasobami Marketingowymi (MRM). Założona w roku 1999 firma wspiera klientów w optymalizacji zarządzania działaniami marketingowymi oraz ich budżetami na rynku niemieckim, angielskim, norweskim, rosyjskim, francuskim, amerykańskim, a od 2013 również na polskim. Projektuje rozwiązania dla przedsiębiorstw z branży finansowej, produkcyjnej, farmaceutycznej, sprzedaży detalicznej, logistyki oraz franczyzy. Wśród firm korzystających z usług BrandMakera znalazły się: Bayer, Commerzbank, DekaBank, Ernst & Young, EnBW, GLS, SaraLee i Schenker Deutschland. Więcej informacji na http://www.brandmaker.com/pl Outbox jest firmą konsultingową specjalizującą się we wspieraniu procesów biznesowych oraz IT związanych z obsługą relacji z Klientami. Dostarcza klientom dogłębnej analizy, tworzy koncepcję, przygotowuje założenia, projektuje, wdraża oraz integruje i utrzymuje zaawansowane systemy CRM oraz rozwiązania bazujących na BPM, obsługujących wszelkie procesy zachodzące na linii firma - Klienci.?? Projekty systemów CRM są realizowane w oparciu zarówno o gotowe systemy największych światowych dostawców (m.in. Microsoft, Oracle, IBM, Salesforce.com, Metastorm), jak i własne rozwiązania oparte na technologiach Java, JBoss, Drools, Google Apps.??Outbox otrzymał najwyższe wyniki w badaniu stabilności finansowej firmy przeprowadzonym przez Dun & Bradstreet (numer DUNS: 52-204-0914). W 2011 roku firmie został przyznany certyfikat wiarygodności biznesowej. Więcej informacji na http://www.outbox.pl

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"