PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Credit Agricole sprawdza legalność reklamy wielkoformatowej w centrum Warszawy
Przystanki autobusowe od AMS mają chronić przed smogiem w Krakowie
Przystanki autobusowe od AMS mają chronić przed smogiem w Krakowie
Megapralka w centrum Warszawy promuje Samsung Quick Drive
Megapralka w centrum Warszawy promuje Samsung Quick Drive
Wojewoda pomorski przyjął gdańską uchwałę krajobrazową, uchylając kilka przepisów
Radni Sopotu przyjęli uchwałę krajobrazową: osiem stref ekspozycji reklam, do 4 lat na dostosowanie się
LARQ w 2017 roku: 50,4 mln zł z aktywów finansowych, 33,2 mln zł zysku netto. Wpływy Synergic 35 proc. w górę
LARQ w 2017 roku: 50,4 mln zł z aktywów finansowych, 33,2 mln zł zysku netto. Wpływy Synergic 35 proc. w górę
Uliczni artyści wezwali do bojkotu H&M po wykorzystaniu w reklamie jednego z ulicznych murali
Uliczni artyści wezwali do bojkotu H&M po wykorzystaniu w reklamie jednego z ulicznych murali
Jet Line zbadał, ile osób może obejrzeć tablice reklamowe Motorway
Jet Line zbadał, ile osób może obejrzeć tablice reklamowe Motorway
Reklama Speak Up w komunikacji miejskiej
Reklama Speak Up w komunikacji miejskiej
AMS, Polska Press i Jet Line nie chciały ogłoszeń Akcji Demokracji z nazwiskami kandydatów do KRS. „Naruszają dobra osobiste”
AMS, Polska Press i Jet Line nie chciały ogłoszeń Akcji Demokracji z nazwiskami kandydatów do KRS. „Naruszają dobra osobiste”
Rada Miasta Gdańska przyjęła uchwałę krajobrazową krytykowaną przez branżę outdoorową - dwa lata okresu przejściowego
IMS z 48,1 mln zł przychodów i 7,8 mln zł zysku netto w 2017 roku
IMS z 48,1 mln zł przychodów i 7,8 mln zł zysku netto w 2017 roku
„Vogue Polska” promował się mobilnymi kawiarniami
„Vogue Polska” promował się mobilnymi kawiarniami
Joanna Hutnik: uchwała krajobrazowa Gdańska działa wstecz i eliminuje niemal całkiem reklamę wielkoformatową
Joanna Hutnik: uchwała krajobrazowa Gdańska działa wstecz i eliminuje niemal całkiem reklamę wielkoformatową
Lech Kaczoń o uchwale krajobrazowej Gdańska: takiej hipokryzji nie zaprezentował jeszcze żaden samorząd
Uchwała krajobrazowa Gdańska dzieli miasto na 8 stref, nie będzie reklam na budynkach z oknami
Reklama outdoorowa: co wydarzyło się w 2017 roku, co przyniesie 2018?
NIK: konserwatorzy nie chronią zabytków przed reklamami, w Zakopanem i Wrocławiu prawie wszystkie reklamy w pasie drogi nielegalne
„Napojowskazy” prowadzą w sklepach Carrefour do stoisk z Coca-Colą
„Napojowskazy” prowadzą w sklepach Carrefour do stoisk z Coca-Colą
12 proc. mniej na reklamy outdoorowe. Wzrosły ceny, wykorzystanie powierzchni zmalało o 15 proc.
Nowa seria BBC Earth „Błękitna Planeta II” promowana z użyciem druków 3D
Nowa seria BBC Earth „Błękitna Planeta II” promowana z użyciem druków 3D
Polsat Media będzie pozyskiwać reklamy dla Screen Network
Screen Network kupuje PRN Polska, zapłaci maksymalnie 4,97 mln zł do 2020 roku
Screen Network chce przejąć PRN Polska za 4,9 mln zł
Jet Line kupił udziały w firmie MyLED z cyfrowymi nośnikami outdoorowymi
Clear Channel Poland zamontuje w Sopocie 64 nowe wiaty przystankowe
Clear Channel Poland zamontuje w Sopocie 64 nowe wiaty przystankowe
IGRZ: 140,5 mln zł na reklamy zewnętrzne w II kwartale br., reklama tranzytowa 14 proc. w dół
Lech Kaczoń: wyrok sądowy ws. uchwały krajobrazowej w Łodzi wskazówką dla innych miast
Lech Kaczoń: wyrok sądowy ws. uchwały krajobrazowej w Łodzi wskazówką dla innych miast
WSA orzekł, że łódzka uchwała krajobrazowa jest nieważna, bo niewystarczająco precyzyjna
Spotify promuje album „Szprycer” Taco Hemingwaya na muralu w Warszawie
Ströer opuszcza IGRZ. „Izba nie spełniła pokładanych w niej nadziei”
Ströer opuszcza IGRZ. „Izba nie spełniła pokładanych w niej nadziei”
Headz wprowadza badania i symulacje outdoorowych kampanii reklamowych