PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Reklama zewnętrzna: podsumowanie 2018 roku i trendy na 2019 rok
Karp grasował po ulicach Warszawy w kampanii „Przerybane” CIWF Polska
Karp grasował po ulicach Warszawy w kampanii „Przerybane” CIWF Polska
W Katowicach stanęła pulsująca ławka jako symbol bicia serca miasta
W Katowicach stanęła pulsująca ławka jako symbol bicia serca miasta
AMS i Ströer Polska odkupiły udziały w IBO od Clear Channel Poland
SOS Wioski Dziecięce, IKEA i Sonte zamieniły sklepową witrynę w miejsce spektaklu
ZOO w Warszawie zachęca do zimowego zwiedzania
ZOO w Warszawie zachęca do zimowego zwiedzania
Cityboard Media ze spadkiem wpływów i zysku, optymalizuje sieć swoich nośników
Cityboard Media ze spadkiem wpływów i zysku, optymalizuje sieć swoich nośników
Tytus, Romek i A’Tomek na wagonach warszawskiego metra w ramach świątecznej akcji MediaMarkt
Tytus, Romek i A’Tomek na wagonach warszawskiego metra w ramach świątecznej akcji MediaMarkt
Jack Daniel's reklamowany na święta hasłem "Dobry prezent powstaje latami, nigdy na skróty"
Jack Daniel's reklamowany na święta hasłem "Dobry prezent powstaje latami, nigdy na skróty"
IMS: 35,8 mln zł sprzedaży i 6 mln zł zysku netto po pierwszych trzech kwartałach br.
IMS: 35,8 mln zł sprzedaży i 6 mln zł zysku netto po pierwszych trzech kwartałach br.
Wizerunki Kory, Wandy Rutkiewicz i Jolanty Wadowskiej-Król na muralach w ramach akcji "Wysokich Obcasów"
Wizerunki Kory, Wandy Rutkiewicz i Jolanty Wadowskiej-Król na muralach w ramach akcji "Wysokich Obcasów"
AMS będzie przez 2 lata dzierżawić wiaty przystankowe we Wrocławiu
AMS będzie przez 2 lata dzierżawić wiaty przystankowe we Wrocławiu
Warszawa promuje się roślinami wyrastającymi ze słupów reklamowych
Warszawa promuje się roślinami wyrastającymi ze słupów reklamowych
Hasło na reklamie easyJet można odczytać jedynie na tafli wody
Hasło na reklamie easyJet można odczytać jedynie na tafli wody
Muzeum Generała Ryszarda Kuklińskiego z pierwszą kampanią reklamową
Muzeum Generała Ryszarda Kuklińskiego z pierwszą kampanią reklamową
Ströer Polska ze wzrostem wpływów o 7,2 proc. i 7,8 mln zł zysku. Spłacił 4,5 mln euro pożyczki, spółka digitalowa miała stratę
Ströer Polska ze wzrostem wpływów o 7,2 proc. i 7,8 mln zł zysku. Spłacił 4,5 mln euro pożyczki, spółka digitalowa miała stratę