Paralotna dla BPH TFI

Agencja Paralotna przygotowała dla BPH Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych SA kampanie promującą BPH Fundusz Inwestycyjny Zamknięty Sektora Nieruchomości.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Kampanie oparto na haśle „Trochę wyobraźni, dużo zysków” – podkreślając fakt, że odrobina wyobraźni oraz  zaledwie 1000 zl  wystarczy by inwestować w nieruchomości.     Paralotna odpowiedzialna jest za strategię komunikacji oraz  kreację materiałów ATL (prasa i Internet) oraz BTL.

            

  Kampania prowadzona jest w prasie ogólnopolskiej, regionalnej i branżowej oraz magazynach opiniotwórczych, Internecie oraz poprzez ekspozycje materiałów reklamowych w placówkach Banku BPH i Biura Maklerskiego Banku BPH.

  Za przygotowanie strategii mediowej oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediacom.Fundusz jest odpowiedzią BPH TFI na rosnące zapotrzebowanie rynku na instrumenty finansowe umożliwiające osiągnięcie wysokiej stopy zwrotu przy stosunkowo niskim ryzyku. Wyróżniającą cechą Funduszu jest niski, bo wynoszący zaledwie 1000 złotych próg inwestycji.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu