Paralotna dla Henkla

Agencja Paralotna przygotowała dla firmy Henkel kampanię wspierającą promocję sprzedaży zaprawy klejącej Ceresit CM11.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampania prowadzona jest pod hasłem „Jeszcze jeden, jeszcze jeden” i nawiązuje do atmosfery stadionów piłkarskich. Jednocześnie komunikuje zasady promocji, która polega na dodaniu darmowego opakowania do każdych pięciu zakupionych przez klienta.

Kampania skierowana jest głównie do mężczyzn – inwestorów i wykonawców kupujących zaprawy klejące.

Wsparcie promocji odbywa się poprzez działania ATL i BTL: spoty reklamowe i billboardy sponsorskie w RMF FM oraz materiały POS.

Czas trwania kampanii: od połowy kwietnia 2006

Przedstawiciel klienta: Janusz Mitko

Klient: Henkel

Agencja: Paralotna

Przedstawiciel agencji: Radek Maciorowski

Art director: Jarosław Spuła

Copywriter: Adam Mazurek

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące