Paralotna dla Nikona w wielkim formacie

Rozpoczeła się kampania outdoorowa lustrzanki cyfrowej i modelu D50, do której kreację przygotowała agencja reklamowa Paralotna.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Kampania eksponowana na wielkich formatach - siatki i vinyle - ma na celu wsparcie trwającej obecnie kampanii prasowej, a także przypomnienie potencjalnym konsumentom lustrzanek cyfrowych Nikona, że do sprzedaży został wprowadzony nowy model lustrzanki cyfrowej, D50.               

Kreacje Paralotnej można oglądać m.in. na ścianie bocznej Domów Towarowych Centrum w Warszawie, na Rynku w Gdańsku i w Krakowie, a także Łodzi i w Rzeszowie. Klient: Nikon

Przedstawiciel Klienta: Katarzyna Romaniuk, Agnieszka Bischoff.

Agencja: Paralotna

Przedstwiciel Agencji: Agnieszka Kotkowska.

Dyr. kreatywny: Michał Holewjusz, Paweł Lis

Dyr. Artystyczny: Paweł Lis

Copywriter: Mariusz Bagan.

Dom mediowy: Mastermind Group

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"