PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Partner of Promotion, Aplan Media i Elżbieta Pełka Creative Services w przetargu na kampanię PR aplikacji mojeIKP
ClickAd zajmie się w internecie obsługą kampanii społecznych kancelarii premiera
ClickAd zajmie się w internecie obsługą kampanii społecznych kancelarii premiera
Sonko ruszyło z szeroko zakrojoną kampanią wizerunkową (wideo)
Partner of Promotion, dsk i ClickAd Interactive wygrały przetarg na kampanię "Bezpieczny przejazd"
Paweł Trochimiuk o problemach PR: w pandemii często reagowano w sposób odrealniony
Paweł Trochimiuk o problemach PR: w pandemii często reagowano w sposób odrealniony
5 ofert w przetargu Kancelarii Premiera na kompleksową obsługę wydarzeń
Partner of Promotion, ClickAd, Mastermind Media walczą o obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości
Partner of Promotion, ClickAd i Cityboard chcą obsługiwać kampanie społeczne kancelarii premiera w internecie
Partner of Promotion ze zleceniem NCBiR za 1,6 mln zł
NutroPharma klientem Partner of Promotion
9 agencji chce realizować dla PKP PLK kampanię "Bezpieczny przejazd"
Partner of Promotion ze wzrostem wpływów i 1 mln zł zysku, w epidemii sytuacja stabilna
Partner of Promotion ze wzrostem wpływów i 1 mln zł zysku, w epidemii sytuacja stabilna
Iga Świątek z obsługą Partner of Promotion
Alexandra Alińska z Partner of Promotion do Aliganza Fashion Agency
Alexandra Alińska z Partner of Promotion do Aliganza Fashion Agency
Twożywo, Partner of Promotion, DSK w przetargu na kampanię o marnotrawieniu żywności
Twożywo, Partner of Promotion, DSK w przetargu na kampanię o marnotrawieniu żywności
Partner of Promotion, PAP, Aplan Media i inni walczą o 1,5 mln budżetu Kancelarii Premiera
Partner of Promotion, PAP, Aplan Media i inni walczą o 1,5 mln budżetu Kancelarii Premiera
Alert Media Communications i Partner of Promotion odchodzą z ZFPR. „Mamy dość postępującej implozji standardów”
W branży public relations w większości bez redukcji etatów i wynagrodzeń w czasie pandemii
Partner of Promotion będzie walczyć z dezinformacją w branży drobiarskiej
Value Media, ClickAd, Partner of Promotion, Media Group i inni w przetargu na kampanię promującą czytelnictwo
Value Media, ClickAd, Partner of Promotion, Media Group i inni w przetargu na kampanię promującą czytelnictwo
Partner of Promotion zajmie się ochroną wizerunku branży drobiarskiej
Medisept klientem Partner of Promotion
Agnieszka Supińska odpowiada za komunikację w MediaCom Warszawa
Agnieszka Supińska odpowiada za komunikację w MediaCom Warszawa
Partner of Promotion dla Polregio
Marcin Graczyk awansował w Partner of Promotion
Marcin Graczyk awansował w Partner of Promotion
Business and Science Poland klientem Partner of Promotion
Partner of Promotion wypromuje aplikację BauApp
Partner of Promotion dla Zakładu Utylizacyjnego w Gdańsku
Partner of Promotion dla Zakładu Utylizacyjnego w Gdańsku
Partner of Promotion ze spadkiem zysku o blisko 10 proc. przy przychodach wyższych o 2,77 mln zł. „Wyższe niż zakładaliśmy koszty realizacji”
Partner of Promotion ze spadkiem zysku o blisko 10 proc. przy przychodach wyższych o 2,77 mln zł. „Wyższe niż zakładaliśmy koszty realizacji”
Ryszard Solski o rankingu ZFPR: niektóre agencje deklarują fee income jak Himalaje, ale zysk mają jak Górka Szczęśliwicka
Partner of Promotion przed MSL Group najwięcej zarabiającą agencją PR, 38 Group z dużym wzrostem (TOP17)
Agencje dsk i Partner of Promotion zajmą się strategią i kreacją kampanii „Bezpieczny przejazd”
Agencje dsk i Partner of Promotion zajmą się strategią i kreacją kampanii „Bezpieczny przejazd”