PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
ClickAd, Partner of Promotion i Hera Drukarnia wygrały przetarg PKP PLK na realizację kampanii „Bezpieczny przejazd”.
PKP PLK wybiera w przetargu Partner of Promotion
PKP PLK wybiera w przetargu Partner of Promotion
Partner of Promotion wygrywa przetarg Instytutu Żywności i Żywienia
Obsługą PR Portu „Solidarność” zajmie się Partner of Promotion
Partner of Promotion kolejny rok obsługuje komunikacyjnie szczyt klimatyczny ONZ
JBcomm wygrała przetarg na obsługę public relations Instytutu Żywności i Żywienia
JBcomm wygrała przetarg na obsługę public relations Instytutu Żywności i Żywienia
Cztery oferty w przetargu Enea na wybór agencji wspierającej w zakresie sponsoringu i eventów
Cztery oferty w przetargu Enea na wybór agencji wspierającej w zakresie sponsoringu i eventów
Partner of Promotion i Silver Plate zajmą się eventami dla spółki Enea
Partner of Promotion i Silver Plate zajmą się eventami dla spółki Enea
Partner of Promotion najlepiej zarabiającą agencją PR, mocno w górę Hill+Knowlton Strategies
9 agencji w przetargu na obsługę public relations Instytutu Żywności i Żywienia
Partner of Promotion za 61,5 tys. zł prowizji zajmie się marketingiem sportowym dla Enei
Partner of Promotion za 61,5 tys. zł prowizji zajmie się marketingiem sportowym dla Enei
Partner of Promotion, Publicon, Lions Public Relations i 2mgroup Komunikacja Biznesowa chcą pracować dla Ministerstwa Finansów
Partner of Promotion z 40 mln zł wpływów i niższym zyskiem netto
Partner of Promotion z 40 mln zł wpływów i niższym zyskiem netto
BringMore Advertising i Media Group zrealizują kampanię promującą czytelnictwo
Anna Cieśluk-Żebrowska awansowała w Partner of Promotion
Anna Cieśluk-Żebrowska awansowała w Partner of Promotion
Partner of Promotion, Foszer Sawicki i Effective Media promują unijny „Program dla szkół”
Polska Fundacja Narodowa tak nieporadna komunikacyjnie, że przed Partner of Promotion ogrom pracy (opinie)
Polska Fundacja Narodowa tak nieporadna komunikacyjnie, że przed Partner of Promotion ogrom pracy (opinie)
Prezes Partner of Promotion o zleceniu od Polskiej Fundacji Narodowej: to dowód zaufania, jesteśmy dumni z każdego klienta
Prezes Partner of Promotion o zleceniu od Polskiej Fundacji Narodowej: to dowód zaufania, jesteśmy dumni z każdego klienta
Partner of Promotion prowadzi w social mediach kampanię pod hasłem „Jakość z polskim certyfikatem”
Partner of Promotion prowadzi w social mediach kampanię pod hasłem „Jakość z polskim certyfikatem”
Partner of Promotion wygrywa przetarg na obsługę Polskiego Komitetu Energii Elektrycznej
Partner of Promotion projektowo dla sieci fitness McFit
Mercedes-Benz Warszawa przedłuża współpracę z Partner of Promotion
Mercedes-Benz Warszawa przedłuża współpracę z Partner of Promotion
Złote Spinacze 2017: najwięcej statuetek i Tytanowy Spinacz dla Big Picture, Ryszard Solski z tytułem Gwiazdy PR
Złote Spinacze 2017: najwięcej statuetek i Tytanowy Spinacz dla Big Picture, Ryszard Solski z tytułem Gwiazdy PR
Tomasz Lis account directorem w Partner of Promotion
Tomasz Lis account directorem w Partner of Promotion
Poziom kształcenia kadr największą bolączką branży PR w Polsce
Poziom kształcenia kadr największą bolączką branży PR w Polsce
Partner of Promotion obsłuży komunikacyjnie dwa projekty marki Stihl
Kampania „Zielona eskadra” zachęca do praktyk proekologicznych
Kampania „Zielona eskadra” zachęca do praktyk proekologicznych
MottMacDonald nawiązała współpracę z Partner of Promotion
Partner of Promotion i MSL Group najlepiej zarabiającymi agencjami PR, mocno w górę Walk, Clue PR, Solski i Garden of Words (TOP 19)
Partner of Promotion uruchomiło agencję eventową Silver Plate. Szefem Kuba Śliwiński
Partner of Promotion uruchomiło agencję eventową Silver Plate. Szefem Kuba Śliwiński
Arla Protein wchodzi na polski rynek. Za strategię odpowiada Partner of Promotion
Partner of Promotion zaczyna obsługę firmy Oshee
Partner of Promotion zaczyna obsługę firmy Oshee