- Aktualną sytuację Patio TV uważam za dobrą, ponieważ dano mimożliwość pracy z ludźmi, którzy mimo swojego niewielkiegodoświadczenia i mimo trudności, które ich spotykają, nadal żyjątelewizją - ocenia sytuację dyrektor zarządzający stacji MichałŁuczyński. Przyznaje jednak, że aktualnie jednym z największychatutów stacji jest potencjał ludzki.
Jego zdaniem, aby stacja mogła ustabilizować swoją pozycję narynku medialnym potrzeba czasu. - Przeprowadziłem, kilka istotnychdziałań reorganizacyjnych, ułatwiających przepływ informacjiwewnątrz firmy, jak i też efektywne współdziałanie jej działów -tłumaczy Łuczyński. Dodaje, że jego ambicją jest stworzenie z PatioTV regionalnego punktu skupiającego młodych dziennikarzy.
Dyrektor zapowiada, że nie planuje kolejnych zwolnień w stacji.- Aktualnie priorytetem jest powiększenie działu sprzedaży.Jesteśmy po pierwszej fazie rozmów i aktualnie wchodzimy w etapwprowadzania nowych pracowników - mówi. Na przełomie kwietnia imaja zostaną uzupełnione braki kadrowe w dziale techniki iprodukcji. - Chciałbym uspokoić sytuację i dostosować rytm prac wPatio TV do przebiegu sezonów, w dużych stacjach - dodaje MichałŁuczyński.

Stacja pracuje nad ośmioma nowymi formatami, które mają stać sięlokomotywami nowej ramówki. Już teraz na antenie Patio TV możnaoglądać sponsorowany przez UE nowy program "Na swoim". Niebawempojawi się poranna i wieczorna gimnastyka oraz yoga. A w końcowejfazie przygotowań jest program kulinarny.











