Paweł Pawlik nowym szefem programowym RMF Classic, Magdalena Wojewoda-Mleczko dyrektorem muzycznym

Stacja RMF Classic (Grupa RMF) wprowadza zmiany w strukturze zarządzania anteną - dotychczasowa dyrektor programowa Magdalena Wojewoda-Mleczko obejmuje stanowisko dyrektora muzycznego, jej zastępca Paweł Pawlik zostaje dyrektorem programowym stacji.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

Jak wyjaśnia nadawca, zmiany wynikają z rozwoju stacji i rosnącej ilością zadań programowych i muzycznych. Paweł Pawlik i Magdalena Wojewoda-Mleczko pełnią nowe stanowiska od 11 września.

- Jesteśmy przekonani, że ta decyzja pozwoli sprostać nowym wyzwaniom które stoją przed stacją i sprawi, że zarządzanie nią będzie jak najbardziej efektywne - mówi Ewa Miszczak-Dziurdzik, wiceprezes Grupy RMF, nadzorująca od strony programowej stacje RMF Classic i RMF Maxxx.

Paweł Pawlik z RMF Classic związany jest od początku nadawania. Wcześniej, od 1990 roku pracował w RMF FM.

Magdalena Wojewoda-Mleczko z wykształcenia jest muzykologiem. W RMF Classic pracuje od 2004 roku. W maju 2005 została dyrektorem programowym.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji