Pierwsze spersonalizowane czasopismo w Polsce

Właśnie ukazał się najnowszy numer czasopisma 'Print Partner', którego tematem jest druk cyfrowy i personalizacja.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Jest to pierwsze na polskim rynku czasopismo ściśle spersonalizowane – czytelnicy otrzymają swoje osobiste egzemplarze z własnym imieniem i nazwiskiem w komponowanym graficznie w projekt okładki.

Pierwsza partia „Print Partnera” w nakładzie kilkuset egzemplarzy trafi na największe, zaczynające się 4 kwietnia, europejskie targi poligraficzne Ipex 2006 w Birmingham. Rozszerzony nakład, uzupełniony o najświeższe informacje z targów, gdzie będą prezentowane również światowe nowości w dziedzinie druku cyfrowego – będzie dostępny w drugiej połowie kwietnia.

Każdy z czytelników „Print Partnera” otrzyma specjalnie dla siebie przygotowany egzemplarz, a jego imię i nazwisko bądź nazwa firmy – pojawią się na specjalnie zaprojektowanej okładce, spersonalizowanej graficznie przy pomocy programu do personalizacji graficznej DirecType.

Wyjątkowo na potrzeby tego wydania została opracowana czcionka bitmapowa, przy czym każdy element alfabetu był specjalnie przygotowywany tylko dla tego projektu. W jego realizacji współuczestniczyły m.in. niemiecka firma Deutsch Technologies GmbH, która wykonała personalizację okładek, oraz polska drukarnia cyfrowa Maciaszczyk, która podjęła się ich wydrukowania.

Założeniem powstania nowego tytułu, które zadebiutowało w ubiegłym roku, było tworzenie dialogu pomiędzy zlecającymi usługi poligraficzne a drukarzami. Do końca 2005 roku ukazały się trzy numery „Print Partnera”.

Czasopismo jest adresowane do działów marketingu firm, agencji reklamowych i designerów.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele