Piłkarski PR w Brazylii

Stowarzyszenie Footballu Brazylisjkiego, w którego skład wchodzi dwadzieścia najlepszych klubów piłkarskich tego kraju, zatrudniło Agencję AllComm Partners do koordynowania działań PR

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kontrakt jest rezultatem wielomiesięcznych negocjacji, które rozpoczęto podczas organizowanego, w zeszłym roku, przez AllComm seminarium sportowego. Reprezentantem agencji będzie Mario Henrique Viana.

AllComm zorganizuje przede wszystkim szkolenia dla członków Stowarzyszenia z zakresu kontaktów z mediami. Zajmie się także obsługą strony internetowej, poświęconej działalności SFB.

- Do tej pory wysiłki w zakresie media relations były skupione na działy sportowe. Przekonaliśmy ich, że warto skupić się na działach poświęconych biznesowi. Obecnie pracujemy nad zwiększeniem informacji w dziale business daily w Gazeta Mercanti, a nie jak dotąd w części poświęconej informacjom sportowym w O Lance - powiedział Viana.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"