Pinokio w kampanii społecznej na temat HIV (wideo)

Nowa francuska kampania społeczna dotycząca wirusa HIV wykorzystuje motyw drewnianego chłopca Pinokia.

tp
tp
Udostępnij artykuł:

Przygotowany z myślą o kampanii spot pt. „Woody” przedstawia dorosłego Pinokia, który poznaje dziewczynę w klubie, a następnie spędza z nią wieczór w mieszkaniu. Gdy dochodzi do zbliżenia, Pinokio zapewnia partnerkę, że prezerwatywa nie jest mu potrzebna, co skutkuje powiększającym się nosem bohatera. Spot kończy hasło „Czasami możesz kłamać nieświadome”.

Kampania ma na celu zwrócenie uwagi na problem osób zarażonych wirusem HIV, które o tym nie wiedzą. Według przytaczanych badań w całej Europie ich liczba może sięgać 650 tys.

Akcję realizuje organizacja Aides, natomiast spot przygotował paryski oddział agencji TBWA. W sieci pojawiło się również wideo przedstawiające proces powstawania spotu.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"