Bohaterami kampanii są przedsiębiorcy z różnych branż. Reklamy podkreślają, że usługi PKO Banku Polskiego pomagają im rozwijać swój biznes.
Na potrzeby akcji przygotowano m.in. spot 30-sekundowy i kilka jego 15-sekundowych wersji.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pko-bp-z-nowa-strategia-obsluga-glosowa-iko-i-platforma-do-handlu-samochodami-jak-sciagnac-jak-korzystac-kiedy-premiera,7170808459511937a ##

Działania reklamujące PKO Bank Polski są realizowane we wszystkich najważniejszych kanałach komunikacji, na czele z telewizją i internetem. W poprzedniej dużej kampanii promowana była pożyczka konsolidacyjna.
Za obsługę marketingową PKO BP odpowiadają Agencja Warszawa (kreacja reklam i działania w internecie) oraz dom mediowy Havas Media (planowanie i zakup mediów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pko-bp-z-3-3-mld-zl-zysku-w-trzech-kwartalach-4-mln-uzytkownikow-aplikacji-iko,7170813549115009a ##
Według danych Kantar Media w pierwszych trzech kwartałach ub.r. cennikowe wydatki reklamowe PKO BP w mediach pozainternetowych wyniosły 94,42 mln zł, o 27,3 proc. więcej niż rok wcześniej.












