Kampanie realizowane będą na największych portalach m.in.Onet.pl, Gazeta.pl, oraz na wybranych stronach tematycznych,nawiązujących do treści promowanego aktualnie filmu dokumentalnego.Pierwsza kampania odbędzie się na przełomie marca i kwietnia, akolejne latem oraz jesienią. Kreacja obejmie nie tylko banery imegabanery, a także pliki wideo z zapowiedziami filmów.
- Celem akcji reklamowych Planete jest wzrost oglądalnościkanału poprzez promowanie poszczególnych pasm programowych iwybranych filmów dokumentalnych, oraz zdobycie nowych telewidzów -mówi Joanna Pogorzelska, dyrektor stacji.
W marcu i kwietniu Planete planuje także specjalną akcjępromocyjną na antenie oraz na stronie internetowej Chilli Zet..Oprócz kampanii reklamowej w jej ramach zostaną przeprowadzonekonkursy dla słuchaczy, w których nagrodami będą książki oraz płytyCD i DVD. Akcja będzie promować serie filmów muzycznych orazprzyrodniczych.

Kreację kampanii kanału Planete przygotowuje agencja Mamastudio,za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowyMPG.











