Crossmediowa akcja ma na celu promocję oferty "Plusikowe" i łączy działania online z kampanią w outdoorze (wielkoformatowe ekrany LED).
Konkurs "Plusikowe 200 zł" toczy się od 14 do 27 marca na profilu Plusa w serwisie Facebook. Wykorzystuje aplikację, która publikuje prace konkursowe zarówno na tablicach użytkowników biorących udział w konkursie, jak i na tablicy profilu Plus.
Zadanie konkursowe polega na dokończeniu zdania: "200 zł Plusikowego najchętniej wydałoby się na...". Codziennie od poniedziałku do piątku autorzy trzech wypowiedzi otrzymują nagrodę - 200 zł gotówką, a ich tekst jest wyświetlany na ekranach LED w wybranych miastach Polski. Walczą też o nagrodę główną – iPhone'a 4.

Dodatkowym zadaniem konkursowym, również nagradzanym 200 zł "Plusikowego", jest uchwycenie na zdjęciu pojawiających się na ekranach LED tekstów konkursowych i ich jak najszybsze nadesłanie e-mailem.
Konkursowi towarzyszy kampania reklamowa na Facebooku i w innych miejscach w sieci. Za strategię i obsługę konkursu w portalu społecznościowym odpowiedzialna jest agencja marketingu społecznościowego 121PR. Aplikację konkursową przygotowała agencja Point of View.











