'Po pożyczkę do PKO BP'

W internecie rozpoczęła się kampania reklamowa pożyczki gotówkowejw PKO BP. Akcja podkreślająca zalety tej oferty obejmie równieżtelewizję.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania reklamowa oferty kredytowejMax Pożyczka Mini Rata w PKO BP podkreśla, że dlakwot do 3 tys. zł przy zakupie ubezpieczenia od nieprzewidzianychzdarzeń losowych oprocentowanie wynosi 6,99 proc., natomiast dlakwot powyżej 3 tys. zł oraz dla tych do 5 tys. zł (przy zakupieubezpieczenia od nieprzewidzianych zdarzeń losowych) nie maprowizji. Przekaz pod hasłem "Po pożyczkę do PKO BP" zaznacza, żeto "oferta sprawdzona przez miliony Polaków".

Akcja rozpoczęła się już w internecie (Wirtualna Polska, Onet,Interia, Bankier, o2, Nasza Klasa, komunikator Gadu-Gadu) orazoddziałach PKO BP (ulotki i plakaty), natomiast od początkuwrześnia będzie prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN,TV4 i TVN7, TVP Info). Kreację kampanii - zaplanowanej do końcalistopada - przygotowały agencje Lowe GGK iHYPERmedia (internet), a zakupem mediów zajmuje się dommediowy ZenithOptimedia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela