Podravka reklamuje 'pomidory dojrzałe w słońcu Południa'

Podravka prowadzi - pod hasłem "Pomidory dojrzałe w słońcuPołudnia" - skierowaną do kobiet kampanię swoich produktówpomidorowych. Reklamy zamieszczane w prasie i internecie zawierająprzepisy na dania z tych warzyw.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa, którą Podravka prowadzi pod hasłem "Pomidorydojrzałe w słońcu Południa", zachęca odbiorców do wykorzystania wkuchni produktów z tych warzyw innych niże koncentraty. Dlategowykorzystywane w tej akcji layouty nie tylko promują należące dofirmy marki 'Pomidory całe bez skórki' i 'Pomidory krojone', lecztakże zawierają przepisy na potrawy z ich udziałem, co podkreślaslogan "Szybki i wartościowy obiad? Teraz to możliwe!". Kampaniajest skierowana do kobiet w wieku od 25-49 lat, mających średnielub wyższe wykształcenie i żyjących w miastach powyżej 200 tysięcymieszkańców.

Trwająca od początku lutego akcja obejmuje prasę kobiecą,zdrowotną i kulinarną (m.in. 'Twój Styl', 'Samo Zdrowie','Kuchnia'), działy kulinarne portali Onet.pl i Gazeta.pl orazserwisy o zdrowiu, urodzie, rodzinie i gotowaniu zgrupowane wpakiecie "Ona na obcasach". Kreację kampanii - zaplanowanej na trzymiesiące - przygotowała agencja reklamowa Graf, a planowaniem izakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"