„Podróże pełne inspiracji” w kampanii Travelist.pl (wideo)

Zaczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa internetowego klubu zakupowego Travelist.pl. Reklamy podkreślają, że można z nim z dużą zniżką zarezerwować pobyt w hotelu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Akcja reklamowa zaczęła się po tym, jak w marcu br. brytyjska grupa Secret Escapes kupiła 100 proc. udziałów w serwisie Travelist.pl.

- To działanie to także dodatkowa promocja dla naszych partnerów biznesowych, czyli współpracujących z nami hoteli. Pozwoli nam ona na dotarcie do całkiem nowej grupy docelowej oraz wzmocni pozycję naszej marki na rynku usług turystycznych - zapowiada Tomasz Nowiński CEO Travelist.pl.

W kwietniu br. Travelist.pl miał 483,8 tys. internautów (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Kampania rozpoczęła się 7 lipca i potrwa do 27 lipca. Spot jest emitowany w TVN i Polsacie oraz kanałach tematycznych, takich jak m.in. TLC, AXN, TVN Style, TVN 7,  BBC lifestyle, Eurosport, Polsat 2, Polsat Cafe i Animal Planet.

Adaptacją spotu na polski rynek zajęła się agencja IQ Marketing, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"