Rozpowszechnianie płatne razem miesięcznika "Polityka" („Polityka” Spółdzielnia Pracy) w maju 2010 roku wyniosło 140 382 egz. i była wyższe niż rok wcześniej o 2 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Tuż za "Polityką" uplasowała się "Gość Niedzielny" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny”) ze sprzedażą na poziomie 139 628 egz. (wzrost o 3 proc.).
Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska), który sprzedał się w ilości 109 037 egz., notując 2 proc. spadek sprzedaży.
Na czwartej pozycji uplasował się "Wprost" (AWR "Wprost") z wynikiem 77 993 egz., który w maju br. zmniejszył sprzedaż o 15 proc. w stosunku do analogicznego miesiąca 2009 r.
Na szóste miejsce spadł tygodnik “Przekrój” (Wydawnictwo Przekrój), który wyprzedziła “Gazeta Polska" (wzrost sprzedaży o 112 proc.).

Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem była tradycyjnie "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś), która w maju 2010 r. zanotowała wzrost o 23 proc. i sprzedała się w ilości 370 032 egz.











