Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe wpływy reklamowe Polsatu były w lipcu br. niższe niż rok wcześniej o 13 proc., a TVP1 - o 11,2 proc. Z kolei TVN 24 zarobił mniej o 16,7 proc., AXN - o 9,5 proc., a TV4 - o 7,8 proc.
Jeszcze większe spadki cennikowych wpływów reklamowych zanotowały TVP2 - 34,1 proc., oraz Viva Polska - 49,2 proc. Z kolei TVP Info zarobiło z reklam 8,02 mln zł, czyli 41,2 proc. mniej niż rok wcześniej, i wypadła z czołowej dziesiątki zestawienia.
Za to przychody reklamowe TVN wzrosły w skali roku o 10,1 proc., a Discovery Channel - o 24,4 proc. Natomiast Disney Channel zarobił aż o 103,3 proc. więcej niż rok wcześniej.












