Polsat wyprzedził TVN, 2 proc. udziału Polsatu Sport. „Teleexpress” hitem tygodnia

W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział liderującej TVP1 w okresie od 22 do 28 czerwca 2015 roku zmniejszył się o 0,96 pkt. proc. do 10,79 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Z trzeciej na drugą lokatę awansował Polsat, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,52 pkt. proc. i wyniósł 10,78 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN, który tydzień wcześniej był drugi. Wynik tej stacji to 9,53 proc., po spadku o 0,86 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (7,47 proc.; do góry o 0,21 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVP Info (3,84 proc.; + 0,17 pkt. proc.), TVN7 (3,63 proc.; + 0,36 pkt. proc.), TVN24 (3,39 proc.; + 0,16 pkt. proc.), TV4 (3,35 proc.; + 0,10 pkt. proc.), TV Puls (3,32 proc.; + 0,04 pkt. proc.), Polsat Sport (1,97 proc.; + 0,58 pkt. proc.), Puls 2 (1,70 proc.; + 0,09 pkt. proc.), TVP Seriale (1,44 proc.; + 0,02 pkt. proc.), TV6 (1,37 proc.; + 0,07 pkt. proc.), TVP Rozrywka (1,36 proc.; + 0,25 pkt. proc.) i Polo TV (1,11 proc.; + 0,05 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,60 pkt. proc. do 12,20 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł TVN, którego udział zmniejszył się o 0,99 pkt. proc. do 10,90 proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji, po spadku o 0,74 proc., wyniósł 7,49 proc. Zaś czwartą lokatę zajęła Dwójka (do góry o 0,35 pkt. proc. do 7 proc.).

Największą widownię w zeszłym tygodniu - 3,72 mln widzów - zgromadził „Teleexpress” TVP1.Drugie miejsce należało do „Wiadomości” z 3,26 mln widzów (emisja 23 czerwca). Podium uzupełnia „Sprawa dla reportera” z widownią na poziomie 3,10 mln osób (25 czerwca).

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 22.06.2015 - 28.06.2015 - grupa 4+

 

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 22.06.2015 - 28.06.2015 - grupa 16-49

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online