Prąd z iskierkami z reklamy na życzenie sześciolatka w kampanii PGE (wideo)

Polska Grupa Energetyczna (PGE) do promocji swojej marki wykorzystała autentyczną historię z udziałem sześcioletniego chłopca. Działania zrealizowała agencja K2.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Do działu obsługi klienta PGE zadzwonił sześcioletni Sebastian z Idzbarka, któremu spodobała się spot tej firmy pod hasłem „Prąd jak prąd - tylko tańszy”, w którym widać błyskające iskierki. Chłopiec w rozmowie z konsultantką poprosił ją o takie właśnie iskierki.

Firma PGE na bazie tej historii zbudowała emocjonalną historię , którą wykorzystała w nowych działaniach marketingowych. W spocie opowiedziano o rodzinie chłopca oraz odtworzono rozmowę chłopca z konsultantką. Przedstawiciele firmy oddzwonili do rodziców chłopca i umówili się na spotkanie. Zorganizowali dla Sebastiana i jego rodziny wycieczkę, w trakcie której zwiedzili m.in. elektrownię, kopalnię węgla brunatnego pod Bełchatowem, tor saneczkowy na Górze Kamieńsk, interaktywnę ekspozycję PGE „Giganty mocy”. W trakcie tej wycieczki w domu chłopca specjalna ekipa od PGE wyremontowano pokój chłopca oraz zainstalowano specjalny ekran w iskierkami podobnymi do tych, które chłopiec zobaczył w reklamie.

PGE w ramach akcji uruchomiło specjalny serwis historiasebusia.pl , a całą historię zamieszczono też na Facebooku.

Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja K2.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu