Pralka, telewizor i dzik w reklamach ubezpieczenia PZU Dom (wideo)

Grupa PZU rozpoczęła kampanię reklamową ubezpieczenia mieszkaniowego oferowanego pod marką PZU Dom. Przy przygotowaniu akcji ubezpieczyciel współpracował z firmami marketingowymi DDB & Tribal, VML Poland i Starlink.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Pralka, telewizor i dzik w reklamach ubezpieczenia PZU Dom (wideo)

Reklamy PZU Dom pokazują nieoczekiwane awarie domowe z perspektywy uczestniczących w nich obiektów: zalanie podłogi przez wodę z pralki, zwarcie elektryczne powodujące spalenie telewizora oraz dzika niszczącego podwórko.

Kampania podkreśla, że promowana polisa chroni ubezpieczoną osobę we wszystkich tych przypadkach, a kosztuje już od 159 zł. Można ją zamówić na stronie dom.pzu.pl.

- Chcemy zachęcić Polaków, którym zależy na bezpieczeństwie i spokoju, aby zabezpieczyli swój dom. Często myśląc o ubezpieczeniach, postrzegamy je przez pryzmat polisy OC naszego auta, która nie jest najtańsza, i nie interesujemy się ubezpieczeniem mieszkania, postrzegając je jako jeszcze droższe. Tymczasem polisę mieszkaniową możemy zakupić już w cenie 159 zł za rok - opisuje akcję Adam Burak, dyrektor biura marketingu PZU.

Akcja promująca PZU Dom będzie realizowana przede wszystkim w telewizji, internecie (bannery, mailingi, reklamy na Facebooku) oraz punktach sprzedaży (ulotki i plakaty).

Przygotowaniem reklam zajęły się agencje DDB & Tribal, VML Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"