Pramerica: Profesjonalizm w każdym detalu

Pod hasłem "Profesjonalizm w każdym detalu" prowadzona jestoutdoorowa kampania reklamowa Pramerica Życie TUiR. W akcji sąwykorzystywane 22 spersonalizowane layouty.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Outdoorowa kampania reklamowa Pramerica ŻycieTUiR jest oparta na wizerunkach prawdziwych agentówubezpieczeniowych tej firmy, określanych jako life plannerzy. 22różne layouty zostały zamieszczone w tych miastach, w którychpracują konkretne osoby. - Nie wykorzystujemy ikony superdoradcy,czyli modela lub aktora wynajętego na potrzeby kampanii, tylkoludzi z krwi i kości - opisuje Bożena Głowacka-Szwajca, rzecznikprasowy Pramerica Życie TUiR. - Uważamy, że autentyczność świadczyo poważnym traktowaniu odbiorców i mocnym osadzeniu jej wrzeczywistości - dodaje.

Akcja pod hasłem "Profesjonalizm w każdymdetalu" jest prowadzona na ok. 300 nośnikach typu superscroll, super 18 i billboard w Trójmieście, Warszawie, Wrocławiu,Krakowie, Poznaniu i Katowicach. Kreacją kampanii - której drugietap nastąpi w listopadzie - i zakupem mediów na jej potrzebyzajęła się Magda Rejniak, account manager prowadząca projektGreen Fish.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"