„Profesjonaliści” reklamują Konto z Podwyżką w BGŻ (wideo)

Rozpoczyna się kampania reklamowa Konta z Podwyżką w Banku BGŻ. Akcję – pokazującą niezbyt fachowych pracowników – przygotowały firmy Grandes Kochonos i Initiative.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie kampania reklamowa Konta z Podwyżką w Banku BGŻ podkreśla, że w ramach tej oferty można uzyskać premię do 600 zł rocznie. Pomysł kreatywny kampanii opiera się na humorystycznym pokazywaniu ludzki, którzy nie przykładają się w pracy do swoich obowiązków. Poszczególne reklamy zaznaczają jednak, że takie osoby również mogą liczyć na podwyżkę, jeśli otworzą konto w Banku BGŻ. W ramach kampanii na YouTubie ruszył konkurs „Podwyżka na bank”, w którym autorzy najlepszych filmików prezentujących jej główną koncepcję otrzymają nagrody pieniężne.

Cała akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN 7, TVP Info, kanały Discovery, kanały tematyczne TVN i TVP), internet (WP.pl, Onet.pl, Nk.pl, sieć Google AdSense), prasę, radio (rozgłośnie lokalne) oraz outdoor (m.in. nośniki na autobusach). Kreację kampanii – zaplanowanej do 19 grudnia – przygotowała agencja reklamowa Grandes Kochonos, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"