Przed nami PSPR Day 2025. Hasłem "Człowiek i Maszyna, czy to koniec komunikacji, jaką znamy?"

Polskie Stowarzyszenie Public Relations zaprasza na PSPR Day 2025 - konferencję poświęconą branży komunikacyjnej oraz public relations. Spotkanie już 24 października w Centralnym Domu Technologicznym w Warszawie. Portal Wirtualnemedia.pl objął konferencję patronatem medialnym.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Przed nami PSPR Day 2025. Hasłem "Człowiek i Maszyna, czy to koniec komunikacji, jaką znamy?"
PSPR Day 2025

To już dziewiąta edycja PSPR Day, na scenie wystąpią nie tylko czołowi eksperci PR, lecz także psychologowie, prawnicy i dziennikarze.

– Zainteresowanie tegorocznym PSPR Day przerasta nasze oczekiwania – sprzedaliśmy wszystkie dostępne bilety, można już tylko wykupić dostęp online (na stronie wydarzenia - przyp. red.). To pokazuje jak dużą ciekawość budzą nowe technologie, w tym sztuczna inteligencja, ale i człowiek, który spotyka się z maszyną. Zagadnienia te, redefiniują sposób, w jaki myślimy o relacjach, zaufaniu i wiarygodności w komunikacji - mówi Karolina Łuczak, prezeska PSPR.

– PSPR Day to wydarzenie wyjątkowe, bo w całości organizowane jest przez członków i członkinie stowarzyszenia - wolontariacko, własnymi siłami, po godzinach regularnej pracy, nierzadko na zarządczych stanowiskach. To nasze wspólne święto, na które serdecznie zapraszamy – dodaje prezeska PSPR.

Agencja PSPR Day 2025

Dzień rozpocznie się od sesji networkingowej. W części merytorycznej, pierwszy blok skoncentrowany będzie na kondycji branży – zarówno psychicznej, jak i ekonomicznej.

Ewa Wójcikowska opowie o wypaleniu zawodowym PR-owców, a dr Dagmara Prystacka i Anna Kiryjow-Radzka zaprezentują wyniki raportu "Stan branży PR w Polsce 2025", przygotowanego na podstawie szeroko zakrojonych badań. W dalszej części poruszone zostaną tematy samotności w świecie relacji (opowie o tym Joanna Andryszczak) i znaczenia empatii w nowoczesnym przywództwie komunikacyjnym (w roli eksperta w tym temacie wystąpi Mariusz Augustyniak).

W bloku "Maszyna" głos zabiorą Mikołaj Sznajder z CampusAI oraz Mateusz Malinowski z Biliti, którzy pokażą, jak sztuczna inteligencja zmienia codzienną praktykę PR-owców. Aspekty prawne rozwoju AI przybliży radca prawny dr Damian Flisak.

Trzeci blok, "Otoczenie", poświęcony zostanie mediom w erze algorytmów. O przyszłości dziennikarstwa i komunikacji dyskutować będą Konrad Zalas (Polska Press Grupa), Marcin Szczupak (Mediaboard) i Rafał Pikuła (Spider’s Web+). O algorytmach w kampaniach wyborczych porozmawiają Barbara Krysztofczyk (Krystal Point), dr Anna Miotk (PBI) i dr Wojciech Maguś (UMCS).

Debata zamykająca konferencję, w której udział wezmą Katarzyna Mendelson-Maciejak (Nordea Bank), Malwina Wrotniak (TAILORS Group), Cezary Szczepański (XYZ) i Piotr Błaszczyk (Rządowe Centrum Bezpieczeństwa), będzie próbą odpowiedzi na pytanie, czy stoimy u progu końca komunikacji, jaką znamy.

Agendę PSPR Day opracowała Rada Programowa: dr Katarzyna Kopeć-Ziemczyk, dr Dagmara Prystacka, Anna Kiryjow-Radzka, Aneta Arwaj, Karolina Szelążek, Hanna Pieczyńska, Marcin Herman, Krzysztof Olszewski, Tomasz Lewandowski i Mariusz Gawrychowski.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęły Wirtualne Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji