To już dziewiąta edycja PSPR Day, na scenie wystąpią nie tylko czołowi eksperci PR, lecz także psychologowie, prawnicy i dziennikarze.
– Zainteresowanie tegorocznym PSPR Day przerasta nasze oczekiwania – sprzedaliśmy wszystkie dostępne bilety, można już tylko wykupić dostęp online (na stronie wydarzenia - przyp. red.). To pokazuje jak dużą ciekawość budzą nowe technologie, w tym sztuczna inteligencja, ale i człowiek, który spotyka się z maszyną. Zagadnienia te, redefiniują sposób, w jaki myślimy o relacjach, zaufaniu i wiarygodności w komunikacji - mówi Karolina Łuczak, prezeska PSPR.
– PSPR Day to wydarzenie wyjątkowe, bo w całości organizowane jest przez członków i członkinie stowarzyszenia - wolontariacko, własnymi siłami, po godzinach regularnej pracy, nierzadko na zarządczych stanowiskach. To nasze wspólne święto, na które serdecznie zapraszamy – dodaje prezeska PSPR.

Agencja PSPR Day 2025
Dzień rozpocznie się od sesji networkingowej. W części merytorycznej, pierwszy blok skoncentrowany będzie na kondycji branży – zarówno psychicznej, jak i ekonomicznej.
Ewa Wójcikowska opowie o wypaleniu zawodowym PR-owców, a dr Dagmara Prystacka i Anna Kiryjow-Radzka zaprezentują wyniki raportu "Stan branży PR w Polsce 2025", przygotowanego na podstawie szeroko zakrojonych badań. W dalszej części poruszone zostaną tematy samotności w świecie relacji (opowie o tym Joanna Andryszczak) i znaczenia empatii w nowoczesnym przywództwie komunikacyjnym (w roli eksperta w tym temacie wystąpi Mariusz Augustyniak).
W bloku "Maszyna" głos zabiorą Mikołaj Sznajder z CampusAI oraz Mateusz Malinowski z Biliti, którzy pokażą, jak sztuczna inteligencja zmienia codzienną praktykę PR-owców. Aspekty prawne rozwoju AI przybliży radca prawny dr Damian Flisak.

Trzeci blok, "Otoczenie", poświęcony zostanie mediom w erze algorytmów. O przyszłości dziennikarstwa i komunikacji dyskutować będą Konrad Zalas (Polska Press Grupa), Marcin Szczupak (Mediaboard) i Rafał Pikuła (Spider’s Web+). O algorytmach w kampaniach wyborczych porozmawiają Barbara Krysztofczyk (Krystal Point), dr Anna Miotk (PBI) i dr Wojciech Maguś (UMCS).
Debata zamykająca konferencję, w której udział wezmą Katarzyna Mendelson-Maciejak (Nordea Bank), Malwina Wrotniak (TAILORS Group), Cezary Szczepański (XYZ) i Piotr Błaszczyk (Rządowe Centrum Bezpieczeństwa), będzie próbą odpowiedzi na pytanie, czy stoimy u progu końca komunikacji, jaką znamy.
Agendę PSPR Day opracowała Rada Programowa: dr Katarzyna Kopeć-Ziemczyk, dr Dagmara Prystacka, Anna Kiryjow-Radzka, Aneta Arwaj, Karolina Szelążek, Hanna Pieczyńska, Marcin Herman, Krzysztof Olszewski, Tomasz Lewandowski i Mariusz Gawrychowski.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęły Wirtualne Media.











