PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Przyjaciółka” na czele sprzedaży dwutygodników poradnikowych, „Naj” wyprzedził „Panią Domu”
„Przyjaciółka” na czele sprzedaży dwutygodników poradnikowych, „Naj” wyprzedził „Panią Domu”
„Tele Świat” wyprzedził „Party”, w górę „Tina” i „Viva” (TOP24 dwutygodników)
„Tele Świat” wyprzedził „Party”, w górę „Tina” i „Viva” (TOP24 dwutygodników)
„Przyjaciółka” na czele sprzedaży w lipcu. „Pani Domu” o 30 proc. w dół
Czołowe tygodniki i dwutygodniki mniej chętnie czytane. „Tele Tydzień” i „Przyjaciółka” na czele
„Przyjaciółka” na czele sprzedaży dwutygodników poradnikowych. Wszystkie tytuły na minusie
Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Pani Domu” najmocniej w dół
Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Pani Domu” najmocniej w dół
„Tele Tydzień” i „Przyjaciółka” na czele czytelnictwa tygodników i dwutygodników
Magazyn „Przyjaciółka” w wyższej cenie
Magazyn „Przyjaciółka” w wyższej cenie
Wszystkie dwutygodniki na minusie po I kwartale. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana
Wszystkie dwutygodniki na minusie po I kwartale. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana
„Tele Tydzień” i „Przyjaciółka” liderami czytelnictwa (dane tygodników i dwutygodników)
Dwutygodniki telewizyjne i poradnikowe w czołówce. „Tele Świat” wyprzedził „Przyjaciółkę”
Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Przyjaciółka” na czele sprzedaży
„Tele Tydzień” i „Przyjaciółka” liderami czytelnictwa tygodników i dwutygodników
„Twój Styl” na czele i z największym wzrostem reklamowym - „Newsweek”, „Wprost” i „Flesz” w dół (TOP 10)
„Twój Styl” na czele i z największym wzrostem reklamowym - „Newsweek”, „Wprost” i „Flesz” w dół (TOP 10)
Pisma poradnikowe w czołówce dwutygodników. „Tele Świat” przed „Przyjaciółką”
Pisma poradnikowe w czołówce dwutygodników. „Tele Świat” przed „Przyjaciółką”
Tygodniki i dwutygodniki tracą czytelników. „Tele Tydzień” cały czas na czele
Wszystkie dwutygodniki poradnikowe straciły w 2014 roku
„Tele Świat” i poradniki na czele dwutygodników telewizyjnych
„Tele Świat” i poradniki na czele dwutygodników telewizyjnych
22 proc. Polaków czyta „Tele Tydzień”, 14 proc. - „Życie na Gorąco” (TOP tygodników i dwutygodników)
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży. Tylko „Tina” na plusie (dane dwutygodników poradnikowych)
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży. Tylko „Tina” na plusie (dane dwutygodników poradnikowych)
„Tele Świat” na czele dwutygodników po trzech kwartałach (TOP27)
„Tele Świat” na czele dwutygodników po trzech kwartałach (TOP27)
Dwutygodniki poradnikowe na minusie po trzech kwartałach. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana
Dwutygodniki poradnikowe na minusie po trzech kwartałach. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana
Spada czytelnictwo czołowych tygodników i dwutygodników
„Przyjaciółka” wyprzedziła „Party” wśród dwutygodników (top 25 tytułów)
„Przyjaciółka” na czele dwutygodników poradnikowych. Tylko „Pani Domu” na plusie
„Tele Tydzień” i „Przyjaciółka” najchętniej czytane (dane tygodników i dwutygodników)
„Party” nowym liderem wśród dwutygodników (top 24 tytuły)
„Tele Tydzień”, „Viva!” i „Przyjaciółka” dużo więcej z reklam - w dół „Wprost” i „Polityka” (TOP10)
Tylko „Pani domu” na plusie wśród dwutygodników poradnikowych. „Przyjaciółka” na czele
„Tele Tydzień” najchętniej czytanym tygodnikiem. „Przyjaciółka” nowym liderem wśród dwutygodników
Dwutygodniki poradnikowe na minusie w I półroczu. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana
Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Przyjaciółka” liderem