Radomir Buksza brand managerem środków Helios w Politanie

Radomir Buksza objął stanowisko brand managera marki Helios należącej do spółki Politan. Wcześniej pracował m.in. w Ferroli Poland i Roca Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W Politanie Radomir Buksza odpowiada za rozwój i wizerunek oraz za ofertę produktową marki Helios, w ofercie której znajdują się specjalistyczne oraz uniwersalne środki do mycia i konserwacji podłóg, substancje do mycia i czyszczenia kuchni oraz łazienki, preparaty do pielęgnacji mebli i drewna. Drugą kategorię produktów stanowią preparaty do konserwacji obuwia obejmujące emulsje oraz pasty.

Wkrótce brand rozszerzać będzie portfel produktów o specjalistyczną linię - Helios Expert. Radomir Buksza koordynuje proces wprowadzenia nowości na rynek i odpowiedzialny jest za prowadzenie wszystkich działań marketingowych Helios.

Buksza do tej pory zajmował się zarządzaniem m.in. w firmach Ferroli Poland i Roca Polska. W Ferroli jako marketing manager wprowadził program lojalnościowy dla partnerów, rozszerzył ofertę o nowe kategorie produktowe i wprowadził nowy layout materiałów komunikacyjnych. W Roca Polska odpowiadał m.in. za przygotowanie i wdrożenie strategii marki Poolspa, optymalizację portfolio i zmiany w obszarze digital oraz wprowadził nowe kategorie produktowe w marce Roca.

Wcześniej związany był zawodowo z Isuzu Motors Polska i Manuli Rubber Industries.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele