PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Nauczyciel, zawodowy sportowiec i polityk to zawody najbardziej odporne na robotyzację
Globalny internet przyspiesza. Korea Płd. liderem, Polska na 39. miejscu z 12,4 Mb/s
Rola tradycyjnych sklepów się zmienia, dla klientów zakup nie będzie najważniejszy
Obraźliwe treści i ataki hakerskie największymi zagrożeniami w polskim internecie
Jacy internauci korzystają w Polsce z Facebooka, Twittera, YouTube’a, Instagrama, LinkedIn, Snapchata i blogów? (analiza)
Promocje z natychmiastową korzyścią coraz mniej preferowane. Zakupy wolimy robić mniejsze, a częściej
Mniej reklam napojów energetycznych, Red Bull liderem, Black mocno w górę
90 proc. polskich internautów korzysta z social media. Liderem Facebook, w górę YouTube
Android: Lollipop wciąż liderem, w górę Nougat
Android: Lollipop wciąż liderem, w górę Nougat
HP sprzedaje najwięcej urządzeń drukujących. Globalna sprzedaż w IV kw. w górę, w całym 2016 r. w dół
HP sprzedaje najwięcej urządzeń drukujących. Globalna sprzedaż w IV kw. w górę, w całym 2016 r. w dół
Konsumenci im mniej kupują, tym są szczęśliwsi (raport)
23,5 mln Polaków korzysta z internetu, Facebook popularniejszy niż Wirtualna Polska
Dla polskich internautów sieć to przestrzeń publiczna, rośnie potrzeba ochrony prywatności
Nastroje konsumentów w Europie najlepsze od 9 lat
Nastroje konsumentów w Europie najlepsze od 9 lat
54 proc. dużych polskich firm zapowiada wzrost inwestycji
54 proc. dużych polskich firm zapowiada wzrost inwestycji
Skandynawia na czele rankingu cyfryzacji, Polska awansowała na 23. miejsce
Rekordowa sprzedaż urządzeń wearables w IV kw., 4,6 mln Apple Watch
Rekordowa sprzedaż urządzeń wearables w IV kw., 4,6 mln Apple Watch
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome rządzi w Polsce i na świecie
PKO BP zrezygnował z reklamowania się w TVN i mocno obniżył wydatki w stacjach Polsatu (analiza)
Co trzeci pracownik zamieści w social media treści firmowe, o ile będą interesujące
Orlen najbardziej rozpoznawalnym sponsorem
Orlen najbardziej rozpoznawalnym sponsorem
89 mld euro siły nabywczej dla handlu detalicznego Polaków w 2016 r.
89 mld euro siły nabywczej dla handlu detalicznego Polaków w 2016 r.
Czołowe firmy państwowe mocno obniżyły wydatki reklamowe w Polsacie i TVN, a zwiększyły w TVP1 i TVP2 (analiza)
Czołowe firmy państwowe mocno obniżyły wydatki reklamowe w Polsacie i TVN, a zwiększyły w TVP1 i TVP2 (analiza)
Ze smartfonów korzysta 61 proc. Polaków, większość robi zdjęcia i kręci wideo
3 proc. więcej na reklamy w Polsce, internet zyskuje kosztem prasy i telewizji, mocno w górę branża handlowa (analiza)
3 proc. więcej na reklamy w Polsce, internet zyskuje kosztem prasy i telewizji, mocno w górę branża handlowa (analiza)
Dyrektor sprzedaży najwięcej zarabia w finansach, 25-40 tys. zł dla dyrektora marketingu
Dyrektor sprzedaży najwięcej zarabia w finansach, 25-40 tys. zł dla dyrektora marketingu
Użytkownicy ebooków nie rezygnują z tradycyjnych książek
63 proc. polskich dzieci regularnie ogląda telewizję (infografika)
63 proc. polskich dzieci regularnie ogląda telewizję (infografika)
Amazon firmą o najlepszej reputacji, spadek Samsunga o 42 pozycje (Top 100)
Amazon firmą o najlepszej reputacji, spadek Samsunga o 42 pozycje (Top 100)
Większość polski firm korzysta z content marketingu, głównie w swoich serwisach i w social media
W tłusty czwartek pączki jedzą prawie wszyscy Polacy
Na Facebooku Eska TV przed TVN24 i MTV Polska, najbardziej angażuje TV Republika