PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Tylko telewizja ze spadkem wpływów z reklam. Play wydaje połowę więcej, Lidl zmniejszył budżet (Top10)
Tylko telewizja ze spadkem wpływów z reklam. Play wydaje połowę więcej, Lidl zmniejszył budżet (Top10)
Plej wygrał przetarg na kampanię ubezpieczeń Allianz Polska
Plej wygrał przetarg na kampanię ubezpieczeń Allianz Polska
Bagietka z "Emily w Paryżu" w McDonald's. To promocja nowego sezonu hitu Netfliksa
Bagietka z "Emily w Paryżu" w McDonald's. To promocja nowego sezonu hitu Netfliksa
Jacek Baron director of business development w Chromatique
Jacek Baron director of business development w Chromatique
Digital Network z programem motywacyjnym dla menedżerów za prawie 9 mln zł
IMS ma kontrakt na 10 mln zł z siecią stacji paliwowych
IMS ma kontrakt na 10 mln zł z siecią stacji paliwowych
Michał Cieciak po siedmiu latach odchodzi z agencji Ancymony
Michał Cieciak po siedmiu latach odchodzi z agencji Ancymony
Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 zachęca do lektury w święta Bożego Narodzenia
Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 zachęca do lektury w święta Bożego Narodzenia
Firmy reklamowe rozpoczynają globalną kampanię zachęcającą do działań na rzecz zmian klimatu
Nowa, poważniejsza Syrena. Warszawa zmienia logo
Nowa, poważniejsza Syrena. Warszawa zmienia logo
iProspect zajmie się obsługą mediową Phytopharm Klęka
W tym roku TVP1 dwukrotnie wyemituje „Reklamę Dzieciom”, spoty 25 i 26 grudnia tuż po „Wiadomościach”
PZPN dostał od POT 3,7 mln zł za promocję Polski podczas mundialu
PZPN dostał od POT 3,7 mln zł za promocję Polski podczas mundialu
Tęczowe rodziny w kampanii społecznej Ogólnopolskiego Strajku Kobiet
Tęczowe rodziny w kampanii społecznej Ogólnopolskiego Strajku Kobiet
Robert Makłowicz i Make Life Harder promują grę Trefla
Robert Makłowicz i Make Life Harder promują grę Trefla
Maciej Kowalczyk dołącza do Matterkind
Maciej Kowalczyk dołącza do Matterkind