PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Prawie 2 mln zł z reklam przy „Koronie królów”. Dominują reklamy koncernów farmaceutycznych
Prawie 2 mln zł z reklam przy „Koronie królów”. Dominują reklamy koncernów farmaceutycznych
Francuskie wydawnictwo drukowało pisma tylko dla reklamodawców, wśród oszukanych Pfizer, Airbus i Siemens
Rynek reklamy telewizyjnej w 2017 roku urósł o 11 proc. do 27 mld zł. Na czele Polsat i Aflofarm
Rynek reklamy telewizyjnej w 2017 roku urósł o 11 proc. do 27 mld zł. Na czele Polsat i Aflofarm
Snapchat rozważa wprowadzenie reklam bez możliwości ich natychmiastowego pominięcia
Rywalizująca para fanów „Gwiezdnych Wojen” w reklamie „Battlefront II”
Szef marketingu L’Oréal: Digital i marketing to równoważne określenia
Polski rynek z niższą widocznością reklam, ale z dłuższym kontaktem odbiorców z reklamami
Samsung rzuca rękawicę Apple i drwi z niedostatków iPhone’a
Facebook chce pozwolić markom na czytanie postów użytkowników
Facebook chce pozwolić markom na czytanie postów użytkowników
62 procent Polaków korzysta ze smartfonów, 53 procent globalnych wydatków na reklamę w segmencie mobile
62 procent Polaków korzysta ze smartfonów, 53 procent globalnych wydatków na reklamę w segmencie mobile
LeBron James reklamuje autonomiczne auta Intela
LeBron James reklamuje autonomiczne auta Intela
Jesienne ramówki Polsatu i TVN najaktywniejsze reklamowo w internecie
Jesienne ramówki Polsatu i TVN najaktywniejsze reklamowo w internecie
W Europie Środkowo-Wschodniej w reklamy klikają zwykle dojrzali internauci, Polacy mieszczą się w tym trendzie
60 proc. wydatków na reklamę internetową w USA trafia do Google i Facebooka. "Udziały gigantów będą rosły"
Google zwróci reklamodawcom część strat za boty generujące fałszywy ruch na stronach
Polski rynek reklamowy wart ponad 7 miliardów złotych, globalny ze wzrostem o 4 procent
Adidas zapłaci 1,5 mld euro za nowy kontrakt z Realem Madryt
Facebook nie pozwoli reklamować się stronom publikującym fake newsy
Facebook nie pozwoli reklamować się stronom publikującym fake newsy
Facebook będzie skuteczniej zwalczał reklamowych oszustów stosujących „maskowanie”
Facebook będzie skuteczniej zwalczał reklamowych oszustów stosujących „maskowanie”
Grupa Cloud Technologies kupuje sieć reklamową OAN
Marki płacą Facebookowi za promocję materiałów na swój temat zamiast kupować reklamy u wydawców. „Szukają pomysłów na dotarcie do klientów” (opinie)
Marki płacą Facebookowi za promocję materiałów na swój temat zamiast kupować reklamy u wydawców. „Szukają pomysłów na dotarcie do klientów” (opinie)
Za 12 milionów funtów rocznie Tinder pojawi się na koszulkach Manchesteru United
Reklama w USA w górę o 3,8 proc., największe wzrosty w internecie, a spadki w prasie
Reklama w USA w górę o 3,8 proc., największe wzrosty w internecie, a spadki w prasie
Snapchat z opcją Snap Publisher do tworzenia wertykalnych reklam
Startuje nowy przetarg na kompleksową obsługę Play w internecie
93 proc. polskich marketerów korzysta z danych w kampaniach reklamowych. „Data-driven marketing na coraz zdrowszych fundamentach”
Google planuje wprowadzenie reklam w środowisku wirtualnej rzeczywistości
Google planuje wprowadzenie reklam w środowisku wirtualnej rzeczywistości
Marki rozczarowane wideo na Facebooku, tylko 20 procent oglądalności reklam
Marki rozczarowane wideo na Facebooku, tylko 20 procent oglądalności reklam
Disco Hit Festival i kabarety najdroższe w ofercie reklamowej Polsatu na lipiec
Mateusz Grzesiak: Większość fałszywych newsów służy reklamie i polityce. Walczyć z dezinformacją powinny media społecznościowe i sami internauci
Twitter kończy wsparcie dla Do Not Track i wprowadza nowe opcje prywatności
Polacy wciąż w czołówce użytkowników adblocków. „Nie chodzi o jakość reklam, ale ich natłok, winne niskie ceny” (opinie)