PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Facebook śledzi emocje użytkowników. „Kolejny etap targetowania reklam” (opinie)
Rosną wydatki reklamowe na telewizję. TVP2 z większymi wpływami niż TVP1
„The New York Times” skupi się na Snapchat Discover kosztem wideo na YouTube
5,3 mld zł na reklamę telewizyjną w I kwartale, liderem Polsat
5,3 mld zł na reklamę telewizyjną w I kwartale, liderem Polsat
Tony Evans: Potrzebna standaryzacja pomiaru odsłon wideo, pliki cookie to przestarzała technologia (wywiad)
Reklama internetowa w Wielkiej Brytanii 17 proc. w górę, o połowię więcej na reklamę mobilną
Reklama internetowa w Wielkiej Brytanii 17 proc. w górę, o połowię więcej na reklamę mobilną
WhitePress przejmuje platformę Blogs4shops by zwiększyć bazę influencerów
Gemius i WideOrbit z nowymi usługami programmatic dla wydawców
Facebook z 5 milionami reklamodawców miesięcznie, największy przyrost w Azji i Ameryce
Facebook z 5 milionami reklamodawców miesięcznie, największy przyrost w Azji i Ameryce
JP Morgan chwalony za ograniczenie reklam do 4 tys. serwisów. „Targetowanie ważniejsze od skali”
JP Morgan chwalony za ograniczenie reklam do 4 tys. serwisów. „Targetowanie ważniejsze od skali”
Omnicom wprowadza system dobierający odpowiednie filmy na YouTube do reklam marek
JP Morgan Chase będzie się reklamował na pięciu, a nie 400 tysiącach stron internetowych. „Efekt taki sam”
JP Morgan Chase będzie się reklamował na pięciu, a nie 400 tysiącach stron internetowych. „Efekt taki sam”
Rynek suplementów diety obecnie jest wart 3,5 mld zł
Rynek suplementów diety obecnie jest wart 3,5 mld zł
Piłkarze to celebryci. Najlepsi z reklam zarabiają kilka milionów złotych rocznie
Łukasz Wyglądała: Globalne wydatki na reklamę sięgną w tym roku 538 mld dolarów
Łukasz Wyglądała: Globalne wydatki na reklamę sięgną w tym roku 538 mld dolarów
Jacek Barankiewicz: Ruszają prace nad standardami reklamy usług i produktów finansowych
Jacek Barankiewicz: Ruszają prace nad standardami reklamy usług i produktów finansowych
Firmy farmaceutyczne coraz więcej wydają na reklamę leków
Bartosz Hojka (prezes Agory): Prasa będzie notować spadki, ale coraz mniejsze
Paweł Wujec: media internetowe mają ogromną przyszłość. Ważniejsze niż telewizja
„Ciekawym i systematycznym pisaniem bloga da się zarobić na życie”
„Ciekawym i systematycznym pisaniem bloga da się zarobić na życie”
Lidia Kacprzycka: Handel i farmacja napędzają rynek reklamowy. Hamuje go spadek wydatków w branży FMCG
Lidia Kacprzycka: Handel i farmacja napędzają rynek reklamowy. Hamuje go spadek wydatków w branży FMCG
TVN uruchomi kanały TVN Active i TVN Fabuła. Chce zwiększyć przychody z reklam produktów związanych ze zdrowiem, urodą i aktywnym stylem życia
Adrian Kawecki: rok 2014 to nie był łatwy rok dla branży reklamowej
Adrian Kawecki: rok 2014 to nie był łatwy rok dla branży reklamowej
Julia Kuczyńska: nie oszukałam fanów. Polska nie jest gotowa na kreatywne kampanie reklamowe
Julia Kuczyńska: nie oszukałam fanów. Polska nie jest gotowa na kreatywne kampanie reklamowe
Piotr Bieńko: Firmy farmaceutyczne wydały w tym roku na reklamę ponad 0,5 mld zł
Piotr Bieńko: Firmy farmaceutyczne wydały w tym roku na reklamę ponad 0,5 mld zł
Marek Sawicki: chcemy zawieszenia akcyzy na cydr
Marcin Maj: Kryzys zmusił firmy do kontrolowania skuteczności akcji marketingowych. Ostrożniej planują budżety
Marcin Maj: Kryzys zmusił firmy do kontrolowania skuteczności akcji marketingowych. Ostrożniej planują budżety
Coraz lepiej mierzalna efektywność reklam. “Nie ma prostych recept”
Jakub Bierzyński: Polacy są odporni na reklamy, trzeba nowych pomysłów na promocję
Jakub Bierzyński: Polacy są odporni na reklamy, trzeba nowych pomysłów na promocję
Kto dostaje najwięcej podatku z organizacji pożytku publicznego?  “Te stawiające na reklamę”
Kto dostaje najwięcej podatku z organizacji pożytku publicznego? “Te stawiające na reklamę”
Jakub Bierzyński: rynek reklamowy odbija się od dna. Rosną ceny
Jakub Bierzyński: rynek reklamowy odbija się od dna. Rosną ceny
Avon stawia na sprzedaż online, ale nie odpuszcza sprzedaży bezpośredniej
Avon stawia na sprzedaż online, ale nie odpuszcza sprzedaży bezpośredniej