PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Co wydarzyło się w 2018 roku w marketingu internetowym? Co przyniesie 2019 rok? (podsumowanie)
Marketing internetowy według wydawców i brokerów: podsumowanie 2018 roku, prognozy na 2019
Marketing internetowy: podsumowanie roku 2018, prognozy na 2019 (agencje)
Serwis sportowy Interii w nowej ofercie wideo Polsat Media
Prawie 7 mld zł w tym roku na reklamy w Polsce. „Kolejne kwartały nie będą już tak dobre”
W 2019 r. polska reklama wzrośnie do 8 mld zł. Ponad 50 proc. nadal w telewizji, programmatic napędza internet
Agora zamknęła sieć marketingu afiliacyjnego Agora Performance. „Nie realizowała celów finansowych”
Agora zamknęła sieć marketingu afiliacyjnego Agora Performance. „Nie realizowała celów finansowych”
42 procent polskich internautów blokuje reklamy w sieci. „Przy bierności wydawców ten poziom będzie wzrastał”
W przyszłym roku rynek reklamy programmatic będzie wart 84 mld dolarów
W przyszłym roku rynek reklamy programmatic będzie wart 84 mld dolarów
Wirtualna Polska z e-commerce ma już połowę wpływów. Chce przejmować firmy z 6-10 mln zł zysku EBITDA
Wirtualna Polska z e-commerce ma już połowę wpływów. Chce przejmować firmy z 6-10 mln zł zysku EBITDA
Wirtualna Polska: wpływy 20 proc. w górę, 49,4 mln zł zysku netto, Telewizja WP 6 mln zł na minusie
Prawie 2,2 mld zł na reklamę online w Polsce w pierwszej połowie 2018 roku. "W 2019 internet pobije telewizję"
Prawie 2,2 mld zł na reklamę online w Polsce w pierwszej połowie 2018 roku. "W 2019 internet pobije telewizję"
53 proc. reklam w polskim internecie jest widoczna dla odbiorców, średnia europejska to 61 proc.
Email marketing w Polsce: najczęściej otwierane wiadomości o nieruchomościach
Silesion.pl i tuPolska ze wspólną ofertą reklamową. "Wszystkie scenariusze są możliwe"
Sprzedajemy.pl ze wzrostem wpływów o 47 proc., inwestuje w mobile
Sprzedajemy.pl ze wzrostem wpływów o 47 proc., inwestuje w mobile
CDA ma 129 tys. subskrybentów sekcji Premium. 18,5 mln zł wpływów w br.
CDA ma 129 tys. subskrybentów sekcji Premium. 18,5 mln zł wpływów w br.
John Malatesta nowym szefem Codewise, Robert Gryn w radzie nadzorczej
Vivus.pl zerwał umowę z Affiliate44, bo sieć zliczała użytkowników, którzy nie odwiedzili serwisu
Vivus.pl zerwał umowę z Affiliate44, bo sieć zliczała użytkowników, którzy nie odwiedzili serwisu
Abstra z 2,9 mln zł wpływów. 40 proc. z Abstrachuje.tv, Beksy i Nieprzygotowani najmocniej w górę
Abstra z 2,9 mln zł wpływów. 40 proc. z Abstrachuje.tv, Beksy i Nieprzygotowani najmocniej w górę
Siemens, odpowiadając na apel Filipa Chajzera o wsparcie fundacji, pokazał moc błyskawicznego marketingu
Polski rynek reklamowy wzrośnie w tym roku do 7,5 mld zł. Najwięcej zyskają telewizja i internet, traci prasa
Polski rynek reklamowy wzrośnie w tym roku do 7,5 mld zł. Najwięcej zyskają telewizja i internet, traci prasa
Ströer Polska ze wzrostem wpływów o 7,2 proc. i 7,8 mln zł zysku. Spłacił 4,5 mln euro pożyczki, spółka digitalowa miała stratę
Ströer Polska ze wzrostem wpływów o 7,2 proc. i 7,8 mln zł zysku. Spłacił 4,5 mln euro pożyczki, spółka digitalowa miała stratę
Grupa Netsprint kupiła firmę Way To Grow optymalizującą powierzechnie reklamowe w internecie
Grupa Netsprint kupiła firmę Way To Grow optymalizującą powierzechnie reklamowe w internecie
Polska spółka Facebooka z 30,7 mln zł wpływów i 2,8 mln zł zysku. „Do FB trafia 90-95 proc. wydatków na reklamy w social media”
Polska spółka Facebooka z 30,7 mln zł wpływów i 2,8 mln zł zysku. „Do FB trafia 90-95 proc. wydatków na reklamy w social media”
Gemius wchodzi na rynek wietnamski we współpracy z AMI CO
Wirtualna Polska z 250 mln zł wpływów i 27,7 mln zł zysku. W internecie 80 mln zł zysku EBITDA, Telewizja WP z 4,4 mln zł straty
Rynek reklamowy ma za sobą najlepsze pierwsze półrocze w tej dekadzie. W internecie wzrost większy niż w telewizji
Rynek reklamowy ma za sobą najlepsze pierwsze półrocze w tej dekadzie. W internecie wzrost większy niż w telewizji
Ströer Digital Media wypowiada umowę na obsługę serwisów Digital Avenue
Wpływy Fotka.pl zmalały o 15 proc., zysk wzrósł do 3,6 mln zł. Społeczności.pl z 5,7 mln zł wpływów i 185 tys. zł straty
Wpływy RTB House SA wzrosły z 72,5 do 122,6 mln zł, trzy czwarte z zagranicy
Edipresse Polska: 114 mln zł z prasy i reklam, 7,4 mln zł zysku, 20 dziennikarzy mniej na etacie
Edipresse Polska: 114 mln zł z prasy i reklam, 7,4 mln zł zysku, 20 dziennikarzy mniej na etacie