PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Wydawca Niezalezna.pl i „Nowego Państwa”: wpływy wzrosły o 28 proc. do 6,3 mln zł, dywidenda m.in. dla Sakiewicza i Srebrnej
Grupa Polska Press z 426,3 mln zł wpływów i 9,6 mln zł zysku. Więcej z reklam, mniej ze sprzedaży prasy i druku
TikTok wprowadza nowe formaty reklamowe
Polska Press Grupa wprowadza do oferty reklamowej markę mediaPPG
Polska Press Grupa wprowadza do oferty reklamowej markę mediaPPG
IAB Europe: Rynek reklamy internetowej rośnie w tempie ponad 13 proc. W 2018 r. wart 55,1 mld euro
IAB Europe: Rynek reklamy internetowej rośnie w tempie ponad 13 proc. W 2018 r. wart 55,1 mld euro
Stagnacja na polskim rynku reklamowym. Tylko internet i kina na plusie [RAPORT]
Stagnacja na polskim rynku reklamowym. Tylko internet i kina na plusie [RAPORT]
3M z digitalową kampanią „Bo każda historia potrzebuje dobrego wykończenia”
3M z digitalową kampanią „Bo każda historia potrzebuje dobrego wykończenia”
59 proc. reklam w polskim internecie jest widocznych, wskaźnik viewability nadal rośnie
Wirtualna Polska walczy o reklamy z Facebookiem i Google, za granicą chce kupować liderów kategorii
Wirtualna Polska walczy o reklamy z Facebookiem i Google, za granicą chce kupować liderów kategorii
WP Pilot testuje targetowane spoty w Telewizji WP. „Efektywność internetowa wkracza do tv linearnej”
WP Pilot testuje targetowane spoty w Telewizji WP. „Efektywność internetowa wkracza do tv linearnej”
Wirtualna Polska: wpływy 33 proc. w górę, 14,4 mln zł zysku netto, Telewizja WP z mniejszą stratą
Wirtualna Polska: wpływy 33 proc. w górę, 14,4 mln zł zysku netto, Telewizja WP z mniejszą stratą
Grupa K2 w br. ze wzrostem wpływów o 6 proc. i 0,3 mln zł straty operacyjnej
Polska e-reklama wzrosła do 4,5 mld zł. Google i Facebook zbierają ponad połowę przychodów
Polska e-reklama wzrosła do 4,5 mld zł. Google i Facebook zbierają ponad połowę przychodów
KLM z kampanią wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość
KLM z kampanią wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość
Wydawcy internetowi o zawieszeniu Silesion.pl: duże koszty, a bez ciekawych treści za mała odwiedzalność
Cloud Technologies ze spadkiem wpływów o 38 proc. Negatywny wpływ RODO, ograniczono współpracę z sieciami afiliacyjnymi
Unilever będzie restrykcyjnie kontrolował statystyki reklam w digitalu. "Potrzeba zmian na rynku"
x-kom parodiuje nowy spot Poczty Polskiej (wideo)
x-kom parodiuje nowy spot Poczty Polskiej (wideo)
Unilever będzie walczyć z zawyżaniem statystyk kampanii w digitalu
Questvertising - nowy trend reklamowy
Questvertising - nowy trend reklamowy
Polski rynek reklamowy zyska w br. 5,3 proc. Telewizja w górę o 3,1 proc., internet o 12,1 proc.
Polski rynek reklamowy zyska w br. 5,3 proc. Telewizja w górę o 3,1 proc., internet o 12,1 proc.
Wirtualna Polska: wpływy wzrosły do 567 mln zł, a zysk netto do 76 mln zł. Telewizja WP osiągnęła kwartalny zysk EBITDA
Wirtualna Polska: wpływy wzrosły do 567 mln zł, a zysk netto do 76 mln zł. Telewizja WP osiągnęła kwartalny zysk EBITDA
UOKiK ostrzega przed serwisami FutureNet i FutureAdPro. „To mogą być piramidy, nie kupujcie pakietów”
UOKiK ostrzega przed serwisami FutureNet i FutureAdPro. „To mogą być piramidy, nie kupujcie pakietów”
Fundusz Simpact inwestuje milion złotych w platformę E-Contenta
Polski rynek reklamowy urósł w ub.r. o 7,8 proc. Internet i radio w górę mocniej od telewizji
Polski rynek reklamowy urósł w ub.r. o 7,8 proc. Internet i radio w górę mocniej od telewizji
Comperia z 26,4 mln zł wpływów i 7,5 mln zł straty, szykuje usługę pożyczkową dla sklepów internetowych
Comperia z 26,4 mln zł wpływów i 7,5 mln zł straty, szykuje usługę pożyczkową dla sklepów internetowych
Rząd zapowiada „sprawiedliwe opodatkowanie cyfrowych gigantów”, chce z tego 1 mld zł rocznie
14 proc. więcej na reklamy w polskim internecie. Już 26 proc. wydatków w mobile’u, 15 proc. w social media
14 proc. więcej na reklamy w polskim internecie. Już 26 proc. wydatków w mobile’u, 15 proc. w social media
W 2019 roku wydatki na reklamę cyfrową w USA wyższe niż na media tradycyjne
Polski Volkswagen przechodzi na samodzielne kupowanie kampanii w programmaticu
Polski Volkswagen przechodzi na samodzielne kupowanie kampanii w programmaticu
Grupa naTemat testuje system Adquesto: pełne teksty po odpowiedzi na pytania z reklam
Grupa naTemat testuje system Adquesto: pełne teksty po odpowiedzi na pytania z reklam
Gemius wprowadza możliwość sprzedaży powierzchni wideo w programmaticu