PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Powstanie kodeks na rzecz czystej reklamy i informacji. "Oszustwa reklamowe potężnym biznesem"
Itaka, Neckermann i Rainbow najaktywniejszymi reklamodawcami w branży turystycznej
Polacy w 2021 roku będą oglądać wideo w internecie 70 minut dziennie, reklama wideo 18 proc. w górę
Będzie rosła rola social mediów i wideo online w reklamie w 2020 roku (analiza)
Prawie 5 mld zł wyniosły wydatki reklamowe w I półroczu 2019 roku. Wzrosty tylko w internecie i kinach, telewizja straciła 1,8 proc. (raport)
Prawie 5 mld zł wyniosły wydatki reklamowe w I półroczu 2019 roku. Wzrosty tylko w internecie i kinach, telewizja straciła 1,8 proc. (raport)
UOKiK ostrzega przed firmami obiecującymi zarobki za oglądanie reklam. „To mogą być piramidy”
UOKiK ostrzega przed firmami obiecującymi zarobki za oglądanie reklam. „To mogą być piramidy”
Internet zyskuje reklamy kosztem telewizji, bo jest też medium sprzedażowym (opinie)
Wirtualna Polska zainwestowała 5 mln zł w Mubi.pl, rozmawia z nadawcami o reklamach addressable tv
Wirtualna Polska zainwestowała 5 mln zł w Mubi.pl, rozmawia z nadawcami o reklamach addressable tv
Już 51 proc. wpływów i 33 proc. zysku Wirtualnej Polski z e-commerce. Świderski: rośniemy szybciej od Google’a i Facebooka
Już 51 proc. wpływów i 33 proc. zysku Wirtualnej Polski z e-commerce. Świderski: rośniemy szybciej od Google’a i Facebooka
Wirtualna Polska: przy wzroście wpływów o jedną trzecią zmalał zysk netto, Telewizja WP ogranicza stratę
Wirtualna Polska: przy wzroście wpływów o jedną trzecią zmalał zysk netto, Telewizja WP ogranicza stratę
Internet największym medium reklamowym w Polsce
Broker Demotywatorów i Mistrzowie.org ze spadkiem wpływów o 34 proc. Pewex.pl szuka inwestora
Broker Demotywatorów i Mistrzowie.org ze spadkiem wpływów o 34 proc. Pewex.pl szuka inwestora
Grupa naTemat: wpływy wzrosły o 14 proc., 513 tys. zł zysku netto. ASZdziennik z lepszymi wynikami od MamaDu
Grupa naTemat: wpływy wzrosły o 14 proc., 513 tys. zł zysku netto. ASZdziennik z lepszymi wynikami od MamaDu
Wykop: koszty w górę dużo mocniej od wpływów, zysk zmalał do 42 tys. zł
Trójmiasto.pl: wpływy 4,5 proc. w górę, zysk o połowę mniejszy
Wydawca „Dziennika Wschodniego”: 5 proc. mniej ze sprzedaży, 19 proc. więcej z reklam
Wydawca „Dziennika Wschodniego”: 5 proc. mniej ze sprzedaży, 19 proc. więcej z reklam
Filmweb ze wzrostem wpływów o 6 proc. i 3,5 mln zł zysku. Szykuje wersje zagraniczne
Filmweb ze wzrostem wpływów o 6 proc. i 3,5 mln zł zysku. Szykuje wersje zagraniczne
Unilever widzi „znaczący wzrost” skuteczności w przechodzeniu na marketing oparty na danych
Rosną przychody i zysk Alphabet. Google ma więcej z reklam
Facebook: wpływy wzrosły o 28 proc., a zysk zmalał o połowę, użytkowników przybywa poza USA, Kanadą i Europą
Facebook: wpływy wzrosły o 28 proc., a zysk zmalał o połowę, użytkowników przybywa poza USA, Kanadą i Europą
Marquard Media Polska przy spadku wpływów o 24 proc. poprawił wynik netto o 11,2 mln zł
Marquard Media Polska przy spadku wpływów o 24 proc. poprawił wynik netto o 11,2 mln zł
Wydawca „Dziennika Gazety Prawnej” ze wzrostem wpływów o 1,7 proc. Strata wskutek 6,4 mln zł odpisu na Ruch
Wydawca „Dziennika Gazety Prawnej” ze wzrostem wpływów o 1,7 proc. Strata wskutek 6,4 mln zł odpisu na Ruch
Bonnier Business Polska: mniej ze sprzedaży „Pulsu Biznesu” i eventów, dużo więcej z e-commerce, 3 mln zł od Prawomaniaków
Bonnier Business Polska: mniej ze sprzedaży „Pulsu Biznesu” i eventów, dużo więcej z e-commerce, 3 mln zł od Prawomaniaków
Grupa Interia.pl: 114,3 mln przychodów i 22,3 mln zł zysku netto, przybyło 13 pracowników
Grupa Interia.pl: 114,3 mln przychodów i 22,3 mln zł zysku netto, przybyło 13 pracowników
TVN zwiększył wpływy do prawie 2 mld zł. 395 mln zł odpisu na nc+, 1,5 tys. pracowników
Ströer Digital w likwidacji. Ströer Polska z 10 mln zł straty przy wzroście wpływów o 5 proc.
Ströer Digital w likwidacji. Ströer Polska z 10 mln zł straty przy wzroście wpływów o 5 proc.
Wpływy Burda Media Polska spadły o 8,2 proc. Z reklam nieco więcej, ubyło 19 pracowników
Wpływy Burda Media Polska spadły o 8,2 proc. Z reklam nieco więcej, ubyło 19 pracowników
ZPR Media: 50,5 mln zł ze sprzedaży „Super Expressu” i książek, 31,3 mln zł z reklam, 9 mln zł odpisów dot. Ruchu
Edipresse Polska: mniej ze sprzedaży prasy, a więcej z książek, 8,3 mln zł odpisu dot. Ruchu
Edipresse Polska: mniej ze sprzedaży prasy, a więcej z książek, 8,3 mln zł odpisu dot. Ruchu
Wydawca „Men’s Health”: wpływy ze sprzedaży magazynów zmalały bardziej niż z reklam, 1,7 mln zł straty
Wydawca „Men’s Health”: wpływy ze sprzedaży magazynów zmalały bardziej niż z reklam, 1,7 mln zł straty
Polska spółka Facebooka z 51,9 mln zł wpływów i 3,6 mln zł zysku. 13,1 mln zł ze sprzedaży krajowej
Polska spółka Facebooka z 51,9 mln zł wpływów i 3,6 mln zł zysku. 13,1 mln zł ze sprzedaży krajowej
Video Brothers z 3,7 mln wpływów i 1 mln zł zysku. Rozmawia z inwestorami mediowymi
Video Brothers z 3,7 mln wpływów i 1 mln zł zysku. Rozmawia z inwestorami mediowymi