PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Grupa K2 ze 109,7 mln zł wpływów i 1,8 mln zł straty. Prezes: celem odwrócenie negatywnego trendu
Zwolnienia w Abstra i LTTM, powodem epidemia koronawirusa
Przez koronawirusa mniej reklam w polskim internecie, mocniej promują się tylko sklepy
Digitree Group szuka inwestora dla VideoTarget, odpisuje 1,45 mln zł z tytułu pożyczek
Digitree Group szuka inwestora dla VideoTarget, odpisuje 1,45 mln zł z tytułu pożyczek
Przez koronawirusa spadki w reklamie radiowej i zewnętrznej, w sieci mocno promują się LPP i Netflix
Polska reklama w 2019 roku wzrosła do 10 mld zł. Przez koronawirusa grozi „czerwone zero” (raport)
Agora: branża reklamowa czeka na rozwój sytuacji w związku z koronawirusem
Agora: branża reklamowa czeka na rozwój sytuacji w związku z koronawirusem
Wirtualna Polska z 709 mln zł wpływów i 71 mln zł zysku. Na Wakacje.pl spadki wskutek koronawirusa
Wirtualna Polska z 709 mln zł wpływów i 71 mln zł zysku. Na Wakacje.pl spadki wskutek koronawirusa
Jak łączyć online z offline? Case study Rainbow z kampanii programmatic w Adform
Jak łączyć online z offline? Case study Rainbow z kampanii programmatic w Adform
Grupa naTemat ze wzrostem wpływów o 58 proc. i 1,7 mln zł zysku
Grupa naTemat ze wzrostem wpływów o 58 proc. i 1,7 mln zł zysku
Agora rozwija ofertę Content Studia. „Mamy szerokie kompetencje i doświadczenie”
Agora rozwija ofertę Content Studia. „Mamy szerokie kompetencje i doświadczenie”
Shopping Spree nowym narzędziem sprzedażowym TVN Media
Shopping Spree nowym narzędziem sprzedażowym TVN Media
Blokowanie reklam to domena polskich internautów. Jak wydawcy mogą z tym walczyć?
Blokowanie reklam to domena polskich internautów. Jak wydawcy mogą z tym walczyć?
Google: przychód i zysk w górę. Ile z reklam na YouTube i chmury?
Facebook ze wzrostem wpływów o 25 proc. i 7,3 mld dol. zysku, ma 2,9 mld użytkowników
Polska reklama internetowa wzrosła do 3,52 mld zł. Mobile motorem wzrostu, ogłoszenia w górę mocniej niż display i SEM
Polska reklama internetowa wzrosła do 3,52 mld zł. Mobile motorem wzrostu, ogłoszenia w górę mocniej niż display i SEM
2019 rok w reklamie internetowej, prognozy na 2020 według wydawców i brokerów
Bez oznak spowolnienia w polskiej reklamie. Impulsami wzrostu Euro 2020 i zakaz handlu w niedziele
Bez oznak spowolnienia w polskiej reklamie. Impulsami wzrostu Euro 2020 i zakaz handlu w niedziele
Wzrosły wpływy wydawcy Kwejk.pl i Jbzdy.pl, 2,4 mln zł zysku nowej firmy Dmitrija Głuszczenko
Wzrosły wpływy wydawcy Kwejk.pl i Jbzdy.pl, 2,4 mln zł zysku nowej firmy Dmitrija Głuszczenko
Polska reklama w trzech kwartałach br. urosła o 2,9 proc. Już 36,5 proc. wydatków trafiło do internetu
Polska reklama w trzech kwartałach br. urosła o 2,9 proc. Już 36,5 proc. wydatków trafiło do internetu
Polska spółka Spotify z 2,1 mln zł wpływów i 102 tys. zł zysku
Wirtualna Polska: już jedna trzecia wpływów reklamowych w mobile’u, startuje superauto.pl z nowymi samochodami
Wirtualna Polska: już jedna trzecia wpływów reklamowych w mobile’u, startuje superauto.pl z nowymi samochodami
Wirtualna Polska: wpływy wzrosły o 32 proc., 44 mln zł zysku netto, strata Telewizji WP zmalała o 1 mln zł
Wirtualna Polska: wpływy wzrosły o 32 proc., 44 mln zł zysku netto, strata Telewizji WP zmalała o 1 mln zł
Agora z przekąsek w kinach Helios zarabia więcej niż ze sprzedaży „Gazety Wyborczej” i w radiu (analiza)
Agora z przekąsek w kinach Helios zarabia więcej niż ze sprzedaży „Gazety Wyborczej” i w radiu (analiza)
CDA ze wzrostem wpływów o 66 proc. i 2,8 mln zł zysku. Mniej z reklam, 93 proc. z CDA Premium
CDA ze wzrostem wpływów o 66 proc. i 2,8 mln zł zysku. Mniej z reklam, 93 proc. z CDA Premium
IKEA, Lidl, Beck’s, KFC szybko wykorzystały drugie dziecko Roberta Lewandowskiego do swojej promocji
UODO nałożył ponad 201 tys. kary na ClickQuickNow, firma się odwoła
Wydatki na e-reklamę w Polsce wzrosły o 13 proc. Mocno w górę ogłoszenia, już 28 proc. w mobile’u
Wydatki na e-reklamę w Polsce wzrosły o 13 proc. Mocno w górę ogłoszenia, już 28 proc. w mobile’u
Twitter będzie blokował reklamy polityczne, Dorsey kpi ze stanowiska Facebooka
Meetrics: wzrost widoczności reklamy wideo w Polsce w trzecim kwartale 2019 roku
GG z wersją mobilną bez reklam za 1-2 zł miesięcznie, będą trzy nowości
GG z wersją mobilną bez reklam za 1-2 zł miesięcznie, będą trzy nowości
Właściciel GG z nową nazwą. Wpływy wzrosły o 19 proc., zysk zmalał do 62 tys. zł
Właściciel GG z nową nazwą. Wpływy wzrosły o 19 proc., zysk zmalał do 62 tys. zł