PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Wpływy Grupy OLX w górę o 20 proc., 293 mln zł zysku, 100 pracowników więcej
Wpływy Grupy OLX w górę o 20 proc., 293 mln zł zysku, 100 pracowników więcej
Artur Orzech w spocie Netfliksa promuje komedię o Eurowizji
Artur Orzech w spocie Netfliksa promuje komedię o Eurowizji
Wpływy Polska Press ze sprzedaży prasy zmalały o 9 proc., a z reklam o 5 proc. Ubyło 107 pracowników
Właściciel GG ze spadkiem przychodów o 18 proc. i stratą
Właściciel GG ze spadkiem przychodów o 18 proc. i stratą
Larq z 12,5 mln zł straty, wszystkie spółki zależne na minusie
Larq z 12,5 mln zł straty, wszystkie spółki zależne na minusie
Wzrosły wpływy i zysk Trójmiasto.pl. 3,5 mln zł na dywidendę
Przez ostatni miesiąc kampanii Hołownia wydał na reklamy na Facebooku więcej niż Duda i Trzaskowski
Pornhub Premium Lovers: serwis promuje abonamenty dla par
IKEA uruchomiła nowego chatbota
IKEA uruchomiła nowego chatbota
Bluerank ze wzrostem wpływów o 32 proc. i 3,4 mln zł zysku. Przez koronawirusa dynamika zmaleje o 15 proc.
Bluerank ze wzrostem wpływów o 32 proc. i 3,4 mln zł zysku. Przez koronawirusa dynamika zmaleje o 15 proc.
Koszty RTB House zmalały dużo mocniej od wpływów, 77,2 mln zł zysku
Serwis Noizz z nową strategię marketingową #Actvertising
Serwis Noizz z nową strategię marketingową #Actvertising
Paweł Kuczma: Bez transparentności nie ma efektywności (wywiad)
Paweł Kuczma: Bez transparentności nie ma efektywności (wywiad)
Agora przez pół rok oszczędzi 185 mln zł, rynek reklamowy zmaleje o 20-25 proc.
Agora przez pół rok oszczędzi 185 mln zł, rynek reklamowy zmaleje o 20-25 proc.
Wzrosły wpływy Agory w internecie, radiu i ze sprzedaży „Gazety Wyborczej”, w części oddziałów na stałe praca zdalna
Wzrosły wpływy Agory w internecie, radiu i ze sprzedaży „Gazety Wyborczej”, w części oddziałów na stałe praca zdalna
Wirtualna Polska ostrożniejsza przy przejęciach. Bez zwolnień w redakcjach, tylko Wakacje.pl ze stratą
Wirtualna Polska ostrożniejsza przy przejęciach. Bez zwolnień w redakcjach, tylko Wakacje.pl ze stratą
Fratria ze wzrostem wpływów i zysku. W górę przychody z reklam, w dół ze sprzedaży „Sieci”
Grupa Interia ze 112 mln zł wpływów, 90 proc. gotówki z reklam. Polsat chce podwoić jej zysk
Grupa Interia ze 112 mln zł wpływów, 90 proc. gotówki z reklam. Polsat chce podwoić jej zysk
W polskim internecie 79 proc. mniej reklam turystyki, więcej kampanii telekomunikacji i odzieży
Prawie 5 mld zł na reklamy w internecie w 2019 roku. Mały wzrost wideo, już 28 proc. wydatków na mobile
Google usunął w ubiegłym roku 2,7 mld szkodliwych reklam
„#BiznesKochaBiznes” - Ringier Axel Springer Polska daje gratis 25 proc. emisji reklam, a 25 proc. wpływów przekazuje na promocję firm w kryzysie
„#BiznesKochaBiznes” - Ringier Axel Springer Polska daje gratis 25 proc. emisji reklam, a 25 proc. wpływów przekazuje na promocję firm w kryzysie
Polsat kupił Interię za 422 mln zł. "Rozsądna cena, wzbogaci ją treściami wideo, osiągnie synergie reklamowe"
Polsat kupił Interię za 422 mln zł. "Rozsądna cena, wzbogaci ją treściami wideo, osiągnie synergie reklamowe"
Digitree Group ze wzrostem wpływów o 18 proc. i spadkiem rentowności. Odchodzi prezes Dariusz Piekarski
Digitree Group ze wzrostem wpływów o 18 proc. i spadkiem rentowności. Odchodzi prezes Dariusz Piekarski
Facebook ze wzrostami w I kwartale, ale w marcu spadki. "Bezprecedensowa niepewność”
Co piąta firma z branży reklamy online może upaść do końca roku
Video Brothers: w ub.r. wzrost wpływów o 63 proc. i 2,3 mln zł zysku, w br. będzie spadek wskutek recesji reklamowej
Video Brothers: w ub.r. wzrost wpływów o 63 proc. i 2,3 mln zł zysku, w br. będzie spadek wskutek recesji reklamowej
Widoczność reklam display w Polsce spadła w pierwszym kwartale br. poniżej 50 proc.
Google i Facebook obniżają ceny reklam tylko w niektórych krajach. Branża: są odporniejsi na recesję niż lokalni wydawcy
Google wspiera wydawców informacyjnych: Ad Manager przez 5 miesięcy bez opłat
Elżbieta Romanowska reklamuje Link4
Filmweb z 17,1 mln zł wpływów i 3,6 mln zł zysku. W górę zatrudnienie i sprzedaż agencyjna
Filmweb z 17,1 mln zł wpływów i 3,6 mln zł zysku. W górę zatrudnienie i sprzedaż agencyjna