PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Empik będzie sprzedawał reklamy na swojej platformie internetowej
Empik będzie sprzedawał reklamy na swojej platformie internetowej
Polska spółka TikToka potroiła wpływy. Platforma w Europie i Ameryce Łacińskiej miała 911 mln dol. straty
Interia nie urosła przy Polsacie. Mniejsze przychody, spadł też zysk
Interia nie urosła przy Polsacie. Mniejsze przychody, spadł też zysk
Platforma bookingowa HiPets przejmuje dwa portale o zwierzętach
Sprawa przeciwko IAB Europe trafi do Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej
Wydatki na reklamę online w górę, w pierwszym kwartale 1,46 mld zł
Wirtualna Polska widzi spowolnienie na rynku reklamy. Będzie mieć ofertę dla twórców z Patronite
Wirtualna Polska widzi spowolnienie na rynku reklamy. Będzie mieć ofertę dla twórców z Patronite
Whitepress po przejęciu przez RTB House urosła o dwie trzecie
Whitepress po przejęciu przez RTB House urosła o dwie trzecie
Wirtualna Polska zwiększyła wpływy i zysk. „Rynek reklamy wciąż silny”
Wirtualna Polska zwiększyła wpływy i zysk. „Rynek reklamy wciąż silny”
Agora rozczarowała w internecie. Wpływy 20 proc. w dół, bo Yieldbird zmienia strategię
Agora rozczarowała w internecie. Wpływy 20 proc. w dół, bo Yieldbird zmienia strategię
Polsat przeliczył się z wiosennymi ramówkami. Koszty w górę o 20 proc., wpływy z reklam tv tylko o 0,2 proc.
Polsat przeliczył się z wiosennymi ramówkami. Koszty w górę o 20 proc., wpływy z reklam tv tylko o 0,2 proc.
Angażujący rich mediowy format reklamowy w kampanii Kérastase - marki z grupy L’Oréal
Angażujący rich mediowy format reklamowy w kampanii Kérastase - marki z grupy L’Oréal
Fotce nie wyszła ekspansja zagraniczna. Mniej z reklam, więcej od użytkowników
Fotce nie wyszła ekspansja zagraniczna. Mniej z reklam, więcej od użytkowników
Polska spółka Google ma 25 proc. wpływów i 100 pracowników więcej
Polska spółka Google ma 25 proc. wpływów i 100 pracowników więcej
Wirtualna Polska dostanie 100 mln zł dywidendy od swoich mediów
Meta z pierwszym spadkiem wpływów i bez jednej trzeciej zysku. 12 proc. mniej z reklam w Europie