PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Wirtualna Polska wychodzi z dołka reklamowego. Chce dalej kupować w turystyce
Wirtualna Polska wychodzi z dołka reklamowego. Chce dalej kupować w turystyce
Wirtualna Polska zwiększa wpływy. Zysk podmywany przez koszty przejęć
Wirtualna Polska zwiększa wpływy. Zysk podmywany przez koszty przejęć
YouTube wyłącza dostęp internautom z adblockami. „Mały eksperyment na całym świecie”
YouTube wyłącza dostęp internautom z adblockami. „Mały eksperyment na całym świecie”
600 mln zł więcej na e-reklamy w 2022 roku. Wideo z 17 proc. wzrostu
Wirtualna Polska inwestuje w automatyzację marketingu. Kupiła system Samito
Wirtualna Polska dostała rekordową dywidendę z mediów. Audioteka z 7 mln zł zysku
Reklamy na Facebook dalej tanieją. Metawersum obniżyło zysk o 4 mld dol.
Reklamy na Facebook dalej tanieją. Metawersum obniżyło zysk o 4 mld dol.
Google rośnie głównie w chmurze, mniej z reklam na YouTubie. Zwolnienia kosztowały 2 mld dol.
Google rośnie głównie w chmurze, mniej z reklam na YouTubie. Zwolnienia kosztowały 2 mld dol.
Wirtualna Polska rośnie na turystyce i subskrypcjach, w e-reklamie dopiero przebiśniegi
Wirtualna Polska rośnie na turystyce i subskrypcjach, w e-reklamie dopiero przebiśniegi
Wirtualna Polska szykuje rekordową dywidendę. Wpływy 24 proc. w górę do 1,08 mld zł
Wirtualna Polska szykuje rekordową dywidendę. Wpływy 24 proc. w górę do 1,08 mld zł
Google walczy z fałszywymi reklamami. Usunięto 5,2 mld nieprawdziwych przekazów, w tym 17 mln o wojnie w Ukrainie
Agora bez 50 mln zł z reklam w internecie. Skurczył się zysk Yieldbirda, Gazeta.pl ze wzrostem
Agora bez 50 mln zł z reklam w internecie. Skurczył się zysk Yieldbirda, Gazeta.pl ze wzrostem
Wirtualna Polska przebiła miliard zł wpływów. Więcej na prawników i odsetki
Grupa OLX łączy zespoły programmatic, szefową Magdalena Wysocka
Grupa OLX łączy zespoły programmatic, szefową Magdalena Wysocka
Rynek reklamy online urósł do ponad 4,7 mld zł
Cloud Technologies wydała 3,7 mln euro na platformę DSP
Twitter stracił ponad 60 proc. reklam. Musk chce być szefem do końca roku
Pinterest wrócił do zysku. Ma 450 mln użytkowników
Google zarobiło mniej z reklam, a więcej z chmury. Zysk 7 mld dol. w dół
Google zarobiło mniej z reklam, a więcej z chmury. Zysk 7 mld dol. w dół
Meta Platforms bez połowy zysku, reklamy staniały o 22 proc. Zuckerberg zapowiada rok efektywności
Spotify zyskało rekordowo dużo użytkowników. Ma 205 mln subskrybentów i wyższą stratę
Netflix wprowadzi reklamy w Polsce najwcześniej pod koniec roku
Netflix wprowadzi reklamy w Polsce najwcześniej pod koniec roku
Na polskim Facebooku najmocniej promują się premier i rząd. Tusk i Hołownia bez reklam
Na polskim Facebooku najmocniej promują się premier i rząd. Tusk i Hołownia bez reklam
Google pozwane przez administrację Bidena. Zarzuty ws. technologii do reklam internetowych
Google pozwane przez administrację Bidena. Zarzuty ws. technologii do reklam internetowych
Agora rozliczyła program motywacyjny z menedżerami Yieldbird, ma 100 proc. udziałów
Agora rozliczyła program motywacyjny z menedżerami Yieldbird, ma 100 proc. udziałów
Elon Musk zapowiada droższą subskrypcję Twittera bez reklam
Internauci z ponad 100 mln domów korzystają z Netflixa bez subskrypcji. Niebawem dodatkowa opłata
Twitter zarabia 40 proc. mniej z reklam, stracił ponad 500 klientów
Wideo będzie dalej napędzać e-reklamę. Performance marketing odpowiedzią na inflację?
Wydawcy chcą być mocniej obecni na TikToku, subskrypcje ważniejsze od reklam
Teads z narzędziami do brand suitability od Integral Ad Science
TikTok urósł reklamowo w Polsce o kilka długości. Jakie marki najmocniej się tam promują?
TikTok urósł reklamowo w Polsce o kilka długości. Jakie marki najmocniej się tam promują?