PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Meta z niższym zyskiem i prognozami, wylicza problemy. Kurs 23 proc. w dół
Meta z niższym zyskiem i prognozami, wylicza problemy. Kurs 23 proc. w dół
Alphabet z 20,6 mld dolarów kwartalnego zysku. Wpływy reklamowe Google 32 proc. w górę
Alphabet z 20,6 mld dolarów kwartalnego zysku. Wpływy reklamowe Google 32 proc. w górę
Reklama programatyczna: podsumowanie 2021 roku, prognozy na 2022
Rynek reklamowy ma zyskać 9,2 proc. W internecie wzrost dużo wyższy niż w telewizji i radiu
Rynek reklamowy ma zyskać 9,2 proc. W internecie wzrost dużo wyższy niż w telewizji i radiu
1000 wyświetleń reklamy w ekosystemie Facebooka kosztuje 6,87 zł
1000 wyświetleń reklamy w ekosystemie Facebooka kosztuje 6,87 zł
Agencje o reklamie internetowej: co wydarzyło się w 2021 roku, co przyniesie 2022?
Brokerzy i agencje mediowe o reklamie internetowej: podsumowanie 2021 roku, prognozy na 2022
Reklama internetowa według wydawców: jaki był 2021 rok, co wydarzy się w 2022
Marketing w wyszukiwarkach: co wydarzyło się w 2021 roku, jaki będzie 2022?
Wydawcy internetowi podsumowują zeszły rok i prognozują, co zmieni się w nowym
2021 rok w reklamie programatycznej, prognozy na 2022
Polska wydała 3,5 mln euro na akcje informacyjne o Covid-19
Polska wydała 3,5 mln euro na akcje informacyjne o Covid-19
TVP zmienia zasady sprzedaży reklam: grupa rozliczeniowa 7-74 lata, pakiety multiscreen, oferta wideo Polska Press
Dziki Trener kupił 1,5 mln akcji spółki mPay. Został wspólnikiem i ambasadorem aplikacji
Dziki Trener kupił 1,5 mln akcji spółki mPay. Został wspólnikiem i ambasadorem aplikacji
Zenith: rynek reklamy będzie rósł o 6-9 proc., social media i wyszukiwarki wyprzedzą telewizję
„Szukaj swoich” w nowej platformie whisky Jameson. Ambasadorem Piotr "Kędzior" Kędzierski
„Szukaj swoich” w nowej platformie whisky Jameson. Ambasadorem Piotr "Kędzior" Kędzierski
Wirtualna Polska rośnie w e-reklamie, w e-commerce wahania covidowe. Wakacje.pl z 14 mln zł od PFR
Wirtualna Polska rośnie w e-reklamie, w e-commerce wahania covidowe. Wakacje.pl z 14 mln zł od PFR
Prawie 3 mld zł na reklamę online w pierwszym półroczu 2021 roku
Koszty ramówek i rebrandingu obniżyły zysk mediów Grupy Polsat Plus, osiągnięto synergie z Interią
Facebook po raz pierwszy reklamuje nazwę Meta
Facebook po raz pierwszy reklamuje nazwę Meta
Zmowa reklamowa Google i Facebooka. "Póki generują odpowiednie wyniki, pozostaną w mediaplanach"
Carrefour już rozpoczął przedświąteczne działania reklamowe
Carrefour już rozpoczął przedświąteczne działania reklamowe
Ancymony realizują kampanię „Zapanuj nad pogodą z Dębicą"
Ancymony realizują kampanię „Zapanuj nad pogodą z Dębicą"
Zmiana w ofercie handlowej RMF Digital
Konsumenci mediów jak ognia unikają reklam
Konsumenci mediów jak ognia unikają reklam
Focus Nation dla TFI PZU
Focus Nation dla TFI PZU
IAB Europe kampanią #NoEasyWins staje w obronie reklamy targetowanej
IAB Europe kampanią #NoEasyWins staje w obronie reklamy targetowanej
Ślimak, kura, kret czy mrówka lubią Łaciate (wideo)
Ślimak, kura, kret czy mrówka lubią Łaciate (wideo)
Facebook z zyskiem powyżej oczekiwań, jego platformy mają 3,6 mld użytkowników
Kabaret Łowcy.B reklamuje sklepy i warsztaty samochodowe ProfiAuto
Kabaret Łowcy.B reklamuje sklepy i warsztaty samochodowe ProfiAuto
Meetrics: reklamy display bardziej widoczne niż wideo
Eurozet przy spadku przychodów o 18 proc., zwiększył zysk do prawie 30 mln zł