Reklama emitowana w okresie świątecznym w dziewięciu krajach, w których obecna jest marka Telekom (w tym w Polsce jako T-Mobile), powstała na podstawie danych na temat emocjonalnych zmagań i trudów, z jakimi borykają się rodziny w ostatnich latach.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/billie-eilish-t-mobile-futureproof ##
Dzieci i dziadkowie bohaterami świątecznej reklamy Deutsche Telekom
W powstałym w ramach kampanii filmie, wyprodukowanym przez DDB Budapest i wyreżyserowanym przez Stinę Lütz, Deutsche Telekom przygląda się relacji wnuka i jego dziadka. Obaj nie spotykali się od dłuższego czasu, ale pozostali w bliskim kontakcie dzięki ograniczonym, nieco niezdarnym spotkaniom w sieci, jakie odbywali w ciągu roku, aż do momentu, kiedy wreszcie spotykają się naprawdę na Boże Narodzenie.

Film został nakręcony w węgierskich plenerach przy współpracy lokalnej ekipy CineSuper, a w swojej pierwszej komercyjnej roli wystąpił uznany aktor filmowy i teatralny Róbert Koltai.
Napis na ekranie („Największym prezentem jest to, że znów będziemy razem”) sugeruje śmiały, a przy tym pełen troski krok poza to, co może zaoferować dostawca usług telekomunikacyjnych, i podkreśla, że bezpośrednie spotkanie to największy prezent, jaki każdy może dać.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/moj-t-mobile-jak-pobrac-uslugi-jak-korzystac ##
Świąteczna reklama Deutsche Telekom jest emitowana na dziewięciu rynkach – ruszyła w Austrii, potem pojawiła się w Polsce, a w ostatnim tygodniu listopada również na Węgrzech, w Chorwacji, Czechach, Czarnogórze, Macedonii Północnej, Rumunii i na Słowacji.
Kreację przygotowała agencja DDB Budapest, produkcją zajęło się CineSuper. Autorem zdjęć jest John Strandh.











