PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
TV Republika straci kolejnego reklamodawcę. Sakiewicz: swoje zarobimy,  u nas reklama jest mega bezpieczna
TV Republika straci kolejnego reklamodawcę. Sakiewicz: swoje zarobimy, u nas reklama jest mega bezpieczna
TVN Media będzie licytować czas reklamowy przy topowych programach wiosennej ramówki
TVN Media będzie licytować czas reklamowy przy topowych programach wiosennej ramówki
Agnieszka Chylińska reklamuje 5 tys. GB w Play na Kartę
Agnieszka Chylińska reklamuje 5 tys. GB w Play na Kartę
TV Republika: nasi reklamodawcy z ogromnym wzrostem sprzedaży
TV Republika: nasi reklamodawcy z ogromnym wzrostem sprzedaży
6,47 mln dolarów za spot przy Super Bowl. W Polsce transmisja w Polsacie
6,47 mln dolarów za spot przy Super Bowl. W Polsce transmisja w Polsacie
Polska reklama tv urosła o 3 proc. Zyskały mniejsze stacje, coraz więcej widzów w streamingu
Polska reklama tv urosła o 3 proc. Zyskały mniejsze stacje, coraz więcej widzów w streamingu
W TV Republika coraz więcej telezakupów. Kto reklamuje się dalej?
W TV Republika coraz więcej telezakupów. Kto reklamuje się dalej?
Marka Makłowicz i Synowie debiutuje z kampanią w telewizji
Marka Makłowicz i Synowie debiutuje z kampanią w telewizji
W TV Republika krótkie telezakupy zamiast spotów. Odejdą kolejni reklamodawcy
Hand Made przygotowała telewizyjną kampanię Pyrantelum Owix
Hand Made przygotowała telewizyjną kampanię Pyrantelum Owix
"Wydarzenia" najdroższe w lutowym cenniku Polsatu
"Wydarzenia" najdroższe w lutowym cenniku Polsatu
Prawie 63 tys. zł za reklamę przy "Faktach" w TVN
Po co Wedel umieścił planszę o mowie nienawiści w TV Republika? "Są rzeczy ważniejsze niż sprzedaż za wszelką cenę"
Po co Wedel umieścił planszę o mowie nienawiści w TV Republika? "Są rzeczy ważniejsze niż sprzedaż za wszelką cenę"
Reklamy w TV Republice znów drożeją
Wedel zamiast swojej reklamy w TV Republika emituje planszę o mowie nienawiści
Wedel zamiast swojej reklamy w TV Republika emituje planszę o mowie nienawiści
W TV Republika ubyła połowa reklam. Stacja zarabia mniej niż przed skokiem oglądalności