PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Polsat zarobił 8 proc. więcej z reklam. 13 mln zł za Muzo.fm
Polsat zarobił 8 proc. więcej z reklam. 13 mln zł za Muzo.fm
Postproducentowi „Wiedźmina” szkodzą silna konkurencja i słaby dolar. Zapowiada oszczędności
Postproducentowi „Wiedźmina” szkodzą silna konkurencja i słaby dolar. Zapowiada oszczędności
17 proc. więcej na reklamy telewizyjne. Wielki wzrost TV Republika
17 proc. więcej na reklamy telewizyjne. Wielki wzrost TV Republika
Disney+ zyskał ponad 6 mln klientów. Po podwyżkach pojawił się zysk
Disney+ zyskał ponad 6 mln klientów. Po podwyżkach pojawił się zysk
Telewizja Polska sprzedaje reklamy przy Euro 2024 i igrzyskach. Kupiono połowę czasu przy meczach Polaków
Telewizja Polska sprzedaje reklamy przy Euro 2024 i igrzyskach. Kupiono połowę czasu przy meczach Polaków
Michel Moran w kampanii przypraw Prymat
Michel Moran w kampanii przypraw Prymat
Polska spółka Disneya zarabia rekordowo. Więcej z Disney+, telewizji i kin
Polska spółka Disneya zarabia rekordowo. Więcej z Disney+, telewizji i kin
Media Polsatu pod koniec roku zarobiły mniej. Zysk Interii w górę
Media Polsatu pod koniec roku zarobiły mniej. Zysk Interii w górę
Wydatki na reklamę telewizyjną wzrosły o 12 proc., duży awans TV Republika
Wydatki na reklamę telewizyjną wzrosły o 12 proc., duży awans TV Republika
Igo i Brodka z nową piosenką w kampanii piwa Żywiec
Igo i Brodka z nową piosenką w kampanii piwa Żywiec
TVP wcieli marketing do biura reklamy. „Odbudowanie wiarygodności i silnej pozycji na rynku”
TVP wcieli marketing do biura reklamy. „Odbudowanie wiarygodności i silnej pozycji na rynku”
Reklamodawców w TV Republika wciąż ubywa, a ceny spotów znów drożeją
Reklamodawców w TV Republika wciąż ubywa, a ceny spotów znów drożeją
Szef sprzedaży TVN: głównym celem biznesowym rozwój oferty Total Premium Video
Szef sprzedaży TVN: głównym celem biznesowym rozwój oferty Total Premium Video
Prawie połowa Polaków ma swoje ulubione reklamy. Gdzie je spotyka?
Prawie połowa Polaków ma swoje ulubione reklamy. Gdzie je spotyka?
Canal+ Polska i Grupa Kino Polska mają wspólne biuro reklamy
Canal+ Polska i Grupa Kino Polska mają wspólne biuro reklamy
Ruszyła sprzedaż reklam w kanałach Polsatu. Ponad 90 tys. zł za spot przy "Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami"
Ruszyła sprzedaż reklam w kanałach Polsatu. Ponad 90 tys. zł za spot przy "Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami"