Reklama telewizyjna: TVN i Polsat w górę, TVP 1 i TVP 2 w dół

Polskie stacje telewizyjne w lutym br. cennikowo zarobiły z reklam ponad 2 proc. więcej niż rok wcześniej. Najbardziej wzrosły wpływy reklamowe TVN i Discovery Channel, a najbardziej spadły Vivie Polska, TVP 1 i TVP 2.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w lutym br. cennikowe wpływy reklamowe stacji telewizyjnych były o 2,5 proc, większe niż rok wcześniej bez uwzględnienia autopromocji, a o 2,9 proc. większe - z autopromocją. Natomiast nakłady na autopromocję wzrosły aż o 54,2 proc.

Dwie największe stacje komercyjne zanotowały większe wpływy reklamowe niż przed rokiem - TVN o 25,2 proc., a Polsat o 6,5 proc. Dużo więcej z reklam zarobiły też Discovery Channel (o 27 proc.) i AXN (o 12,7 proc.). Natomiast minimalne wzrosty przychodów reklamowych zanotowały TVN 24 i TV - odpowiednio: 2,9 i 3 proc.

Z drugiej strony TVP 1 zarobiła z reklam 19,1 proc. mniej niż rok wcześniej, a TVP 2 - 15,5 proc. mniej. Jeszcze bardziej spadły przychody reklamowe kanału Viva Polska - o 36,4 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"