Rekordowa zgłoszeń do Media Trendy

Minął termin zgłaszania projektów do Media Trendy 2007. Na tegoroczny konkurs nadesłano rekordową liczbę prac.

kk-sar
kk-sar
Udostępnij artykuł:

Łącznie 167 projektów. Jest to wzrost o prawie 100% w porównaniu do ubiegłego roku - podano w komunikacie.

Do części konkursu dotyczącej Innowacji w Mass Mediach zgłoszono 68 prac. Najwięcej prac rywalizować będzie w kategorii Autopromocja i promocja medium (28 projektów) oraz w kategorii Niekonwencjonalne wykorzystanie medium (15 projektów). Do pozostałych kategorii nadesłano 25 prac konkursowych. Łącznie, we wszystkich pięciu kategoriach rywalizować będą razem media ogólnopolskie i regionalne oraz media specjalistyczne i branżowe. Najwięcej projektów zgłoszonych zostało przez przedstawicieli z firm: Agora SA, Axel Springer Polska Sp. z o.o, Polskapresse Sp. z o.o. oraz Eurozet Sp. z o.o.

Do wzięcia udziału w części konkursu dotyczącej Innowacji w Planowaniu Mediów zaproszeni zostali przedstawiciele domów mediowych, agencji reklamowych oraz innych podmiotów, które biorą udział w tworzeniu i realizacji kampanii mediowych. Spośród dziewięciu kategorii szczególnie dużym zainteresowaniem cieszyły się kategorie Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych (15 nadesłanych prac) oraz Innowacyjne wykorzystanie telewizji (15 nadesłanych prac). W pozostałych siedmiu kategoriach zgłoszono 69 prac konkursowych. Największa liczba prac nadesłana została przez Universal McCann Sp. z o.o., MediaCom oraz ZenithOptimedia Group Sp. z o.o.

Dodatkowo jury przyzna trzy nagrody specjalne: Człowiek Mediów, Medium Roku i Wydarzenie Roku. Wyjątkowy projekt, niezależnie od kategorii, może otrzymać tytuł Grand Prix konkursu.

 „Cieszy nas rosnące zainteresowanie konkursem Media Trendy. W tym roku zaskoczył nas duży odzew ze strony samych mediów. Są media, które zgłosiły projekty w każdej z kategorii konkursu. Dowodzi to coraz większego znaczenia skutecznej autopromocji mediów. Innowacyjne działania świadczą o pomysłowaości mediów i są niezbędne, aby zaistnieć na konkurencyjnym rynku. Rekordowa liczba zgłoszeń, cieszy nas tym bardziej, że od tego roku Stowarzyszenie Agencji Reklamowych jest wyłącznym organizatorem konkursu Media Trendy” - mówi Iwona Dynowska, odpowiedzialna w ramach Stowarzyszenia Agencji Rekalmowych za konkurs Media Trendy.

Obrady jury będą miały miejsce 28 lutego i 1 marca br. Uroczysta gala konkursu odbędzie się 19 marca br. o godzinie 19.30 w Teatrze Dramatycznym w Warszawie.

kk-sar
Autor artykułu:
kk-sar
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"