Psy i koty testują nowy model Renault Kadjar

Renault rusza z nową aktywacją promująca model Kadjar. Klienci mogą skorzystać ze specjalnych jazd próbnych w ramach akcji "365 dni testów Renault". Działania reklamowe przygotowały Publicis, Publicis DWL, Ilmatic i OMD.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach akcji "365 dni testów Renault" klienci mogą samodzielnie testować zastosowane w samochodach tej marki rozwiązania Easy Life, ułatwiające podróżowanie. Na jednodniowe jazdy testowe można umawiać się za pośrednictwem strony Testuj z pasją.

Promocję Renault wspierają influencerzy, m.in.: Jack Gadovsky, Blowek, Zachar i autorzy youtubowego kanału "5 sposobów na...".

Na potrzeby kampanii agencja Publicis przygotowała dwa spoty z przygodami sympatycznych zwierzaków - Turbo i Barona - testujących nowe Renault Kadjar.

Na potrzeby komunikacji w digitalu, w tym mediów społecznościowych, agencja Publicis DWL opracowała ponad 40 formatów kreacji, które będą pokazywane m.in. w serwisach YouTube, Facebook i Instagram.  

Produkcją zajął się dom produkcyjny Ilmatic. Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"