Rewolucja francuska w spocie Simplusa (wideo)

Rozpoczęta przed tygodniem kampania reklamowa Simplusa nawiązuje dorewolucji francuskiej. Akcja promuje stawkę za połączeniawprowadzaną przez operatora tej sieci.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Trwająca od połowy marca kampania reklamowa Simplusa pokazujealternatywny przebieg rewolucji francuskiej: podczas naradypowstańców na hasło walki o wyrażenie swoich poglądów padaodpowiedź, że lepiej zrobić to przez telefon. W 30-sekundowymspocie wykorzystywanym w tej akcji znajdują się scenybatalistyczne, a grają w nim francuscy aktorzy. Kampania promujęstawkę w wysokości 29 gr wprowadzaną przez Polkomtel na połączeniado wszystkich sieci oprócz Play.

Akcja od 16 marca jest prowadzona w telewizji, kinach,internecie, prasie, outdoorze i materiałach BTL. Kreację kampaniiprzygotowała agencja Team One, natomiast planowaniem i zakupemmediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem